Медіареклама визнана неефективною

Попри велику кількість рекламних показів, ефективність медійної реклами змушує бажати кращого, такі дані нового звіту компанії ComScore − Digital Future In Focus-2013.

За даними ComScore, торік американські медіа здійснили 5,3 трлн рекламних показів, однак з десяти лише три досягали кінцевого глядача. Ці цифри підтверджують прогнози ComScore річної давнини, тоді компанія підрахувала, що споживач дивиться всього 31% усіх рекламних показів.

У наступному році рекламодавцям потрібно бути більш відповідальними, а видавці повинні намагатися адаптувати дизайн своїх ресурсів для підвищення ефективності, йдеться у звіті.

Також експерти вважають, що цього року видавці зможуть стримати падіння сум, що сплачуються за тисячу показів рекламного оголошення (CPM). Для цього вони планують розміщувати свої рекламні інструменти в приватні обмінні мережі, використовуючи їх дані для доказу кількості переглядів оголошень.

Також видавці будуть намагатися довести, що реклама в остаточному підсумку впливає на поведінку споживачів в оффлайні, наприклад, указуючи на ріст продажів у магазині після рекламної кампанії.

Крім того, деякі великі рекламні площі почали експериментувати з нативними рекламними моделями, що базуються на власному фірмовому контенті, говорять автори звіту. Зокрема, Twitter і Facebook уже успішно застосовують такі рекламні блоки, які використовують функціональність і переваги їх платформ як на мобільних пристроях, так і на персональних комп’ютерах.

У ComScore також зазначили, що основними рекламодавцями в 2013 році стали представники сегментів інтернет-ЗМІ, роздрібної торгівлі й фінансові організації. Разом з тим, лідером за кількістю показів серед компаній залишився найбільший мобільний оператор США AT&T, за ним розташувалися софтвірний гігант Microsoft і ще один оператор − Verizon.


Читати також:

  1. Зросли витрати на рекламу в Facebook
  2. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  3. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  4. Традиційні методи просування відходять у минуле
  5. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів

Тема : industry News