Millward Brown визначило головні тренди діджитал і медіа в 2013 році
09.01.2013
Дослідницьке агентство Millward Brown підготувало звіт про основні тренди, які будуть визначальними для діджитал- і медіасфери в нинішньому році.
У цілому, акценти в дослідженні зроблені на зростаючу роль соціальних медіа для рекламного ринку, а також на нових каналах комунікації зі споживачем.
Так, за прогнозами агентства, подальша монетизація головної соціальної платформи сучасності Facebook приведе до появи нових мультимедійних форматів і можливостей для рекламодавців.
Аналітики припускають, що незабаром соцмережа буде націлена на отримання прибутку. Це призведе до засилля різного рекламного контенту – від відеореклами до спонсорських історій, які доведеться дивитися користувачам для безкоштовного доступу до своїх соціальних контактів.
Крім того, зросте попит на системи, що збирають й аналізують дані в соціальних медіа. А в 2013 році такі дослідження, крім технічних даних, будуть доповнені й людським інсайтом – для повного й точного висновку.
У році, що настав, великі онлайн- і цифрові медіа будуть запроваджувати платний доступ до контенту. Експерти вважаються, що в 2013 році зросте кількість електронних видань, які відмовляться від реклами на користь платної передплати на свої матеріали.
Продовжить зростати й роль смартфонів у повсякденному житті людей. Пристрої вже зараз дають змогу замінити безліч речей одночасно (від ключів до записника). Бренди повинні звертати увагу на ці фактори й спробувати налагодити спілкування зі споживачами, враховуючи нові можливості смартфонів.
У 2013 році набере популярність концепція «другого екрана», коли під час перегляду кіно або, скажімо, телепередачі користувач у режимі реального часу ділиться думкою в соціальних мережах про тільки-но побачене. Такий тренд допоможе рекламодавцям, оскільки дасть їм можливість отримувати відгуки і нові дані для аналізу своїх програм і компаній.
У цілому, через постійне збільшення кількості каналів зв’язку зі споживачем головну роль буде відіграти медіапланування. Медіапланерам необхідно буде більше часу приділяти дослідженням для розуміння того, у яких умовах різні формати онлайн-реклами дають різний результат.
Крім того, у 2013 році практика планування й адміністрування промо-компаній у режимі реального часу стане повсюдною. Це дозволить швидко відслідковувати й відмовлятися від неефективних складових рекламної кампанії.
Серед інших трендів в Millward Brown відзначили активне залучення споживача за допомогою додатків, а також серйозні витрати на рекламу in-app з використанням новітніх мультимедійних форматів та інструментів.
Читати також:
Тема : industry News