На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
24.04.2012
Світові витрати на інтернет-рекламу в нинішньому році становитимуть $ 98 млрд при зростанні рекламного ринку на 16%, прогнозують аналітики. При цьому з витрат на рекламу в цілому частка інтернет-реклами може становити 19%, повідомляє AdWeek з посиланням на звіт GroupM.
У минулому році світові витрати на рекламу в Інтернеті збільшилися на 16%, склавши $ 84,8 млрд. У загальній сумі витрат частка інтернет-реклами становила 17%.
Як повідомляється в звіті GroupM, найбільше на рекламу в Інтернеті витратила Північна Америка, де на ці цілі виділили $ 34,5 млрд. Друге місце за витратами дісталося Азіатсько-Тихоокеанському регіону з показником в $ 24,8 млрд. Трійку замикає Західна Європа, що витратила на інтернет-рекламу $ 21 млрд.
На думку експертів, така розстановка сил залишиться і в поточному році, проте показники збільшаться до $ 38 млрд в США, $ 31,4 млрд в Азії і $ 23 млрд в Європі.
Читати також:
- Українці витратили майже 2 млрд. євро на інтернет-покупки
- Київ має намір у 2012 році заробити на рекламі не менш як 100 млн грн
- Нацбанк витратив понад $ 3,7 млрд на підтримку гривні у минулому році
- Експерти прогнозують дефіцит торгового балансу в 2012 році
- Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
Тема : industry News