Найбільші бізнес-помилки 2011 року

Сідні Фінкельштейн, професор менеджменту Дартмутської бізнес-школи склав рейтинг найгірших керівників 2011 року та їх найбільших помилок.

- Майк Лазарідіс та Джим Балзілі, колишні генеральні директори Research in Motion (RIM)

Майк Лазарідіс

Канадська компанія RIM займається розробкою та просуванням смартфонів під торговою маркою BlackBerry. Проте колишньому генеральному директору RIM не вдалося адаптувати свій продукт до потреб сучасного ринку і, як наслідок, — він не зміг конкурувати з iPhone та Android.

У цьому випадку наявність двох генеральних директорів не тільки не допомогла компанії, а, навпаки, зашкодила їй, призвівши до сповільнення розвитку.

- Лео Апотекер, колишній генеральний директор Hewlett Packard

Лео Апотакер - Найбільші бізнес-помилки 2011
Лео Апотакер

Апотекер привів компанію, яка є одним з найбільших у світі виробників персональних комп’ютерів, до збитків, що оцінюються у $30 мільярдів ринкової капіталізації. І це менш ніж за 11 місяців свого правління. Спершу він вирішив позбавитися від $40-мільйонного бізнесу персональних комп’ютерів, але згодом передумав і вирішив зберегти його. Також провальним проектом виявилась розробка  нового планшету, модель не протрималася на ринку й півроку. ку.

- Рід Хестінс, керівник Netflix

Рід Хестінс

Netflix зробив ім’я, пропонуючи клієнтам оренду DVD. Хестінс вирішив розділити бізнес на дві структури, одна з яких підтримуватиме основний напрям, а друга – зосередиться на інтернет-відео. Через це було підвищено ціни на послуги компанії. При цьому сервіси виявилися настільки незручними, що користувачі так і не змогли розібратися в них.

- Уільям Велдон, керівник Johnson & Johnson

Уільям Велдон

За минулий рік у компанії була величезна кількість відкликаної продукції: інсулінові помпи, шприці, імплантати, контактні лінзи, ліки та дитячі шампуні.

“Для такої компанії як Johnson & Johnson це серйозний провал, оскільки очікується, що організація, яка випускає медичне обладнання та ліки, повинна бути надзвичайно надійною”, – пояснює професор Фінкельштейн.

Сідні Фінкельштейн, професор менеджменту Дартмутської бізнес-школи склав рейтинг найгірших керівників 2011 року та їх найбільших помилок
Майк Лазарідіс та Джим Балзілі, колишні генеральні директори Research in Motion (RIM)
Канадська компанія RIM займається розробкою та просуванням смартфонів під торговою маркою BlackBerry. Проте колишньому генеральному директору RIM не вдалося адаптувати свій продукт до потреб сучасного ринку і, як наслідок, — він не зміг конкурувати з iPhone та Android.
У цьому випадку наявність двох генеральних директорів не тільки не допомогла компанії, а, навпаки, зашкодила їй, призвівши до сповільнення розвитку.
Лео Апотекер, колишній генеральний директор Hewlett Packard
Апотекер привів компанію, яка є одним з найбільших у світі виробників персональних комп’ютерів, до збитків, що оцінюються у $30 мільярдів ринкової капіталізації. І це менш ніж за 11 місяців свого правління. Спершу він вирішив позбавитися від $40-мільйонного бізнесу персональних комп’ютерів, але згодом передумав і вирішив зберегти його. Також провальним проектом виявилась розробка  нового планшету, модель не протрималася на ринку й півроку.
Рід Хестінс, керівник Netflix
Netflix зробив ім’я, пропонуючи клієнтам оренду DVD. Хестінс вирішив розділити бізнес на дві структури, одна з яких підтримуватиме основний напрям, а друга – зосередиться на інтернет-відео. Через це було підвищено ціни на послуги компанії. При цьому сервіси виявилися настільки незручними, що користувачі так і не змогли розібратися в них.
Уільям Велдон, керівник Johnson & Johnson
За минулий рік у компанії була величезна кількість відкликаної продукції: інсулінові помпи, шприці, імплантати, контактні лінзи, ліки та дитячі шампуні.
“Для такої компанії як Johnson & Johnson це серйозний провал, оскільки очікується, що організація, яка випускає медичне обладнання та ліки, повинна бути надзвичайно надійною”, – пояснює професор Фінкельштейн.

Читати також:

  1. Україна за десять місяців 2011 року збільшила випуск автомобілів на 42%
  2. Цього року Київ заробив на рекламі більше 100 млн грн
  3. На автосалоні в Детройті назвали автомобілі року
  4. Майже кожен четвертий український банк закінчив 2011 рік зі збитком
  5. Рейтинг найкращих бізнес-шкіл світу

Джерело : Managment issues   |   Тема : industry News