Найдорожчим за значенням у медіа став Google

Пошуковий гігант через згадування в новинах, соціальних мережах і сервісі мікроблогів Twitter зумів довести вартість бренду в минулому кварталі до $756,6 млн і випередити компанію Apple, йдеться в новому дослідженні компанії General Sentiment.

Дослідницька компанія General Sentiment проаналізувала більше 50 млн засобів масової інформації на згадування брендів в хорошому чи поганому контексті. Так, позитивні новини в соціальних мережах збільшують вартість бренду, в той час як негативні – знижують. Виходячи з отриманих даних, компанія Google зуміла довести вартість бренда до $ 756,6 млн. Вартість її найближчого конкурента, компанії Apple становила $ 594,3 млн. Третє місце посіла корпорація Microsoft з $ 356,4 млн. Четверте і п’яте дісталося Amazon і Hewlett- Packard. Вага цих компаній в медіа становила $ 331,4 і $ 258,2 млн відповідно.

Цікаво, що Google вперше виходить на перше місце завдяки виходу ряду нових продуктів – Android 4.1, Nexus 7 і Nexus Q, а також Google Glass.


Читати також:

  1. 9 способів виміряти успіх бренду в соціальних медіа
  2. Google змінить систему пошуку
  3. Соціальні медіа: передумови успіху
  4. Названо найдорожчі бренди світу
  5. Apple – найбільш інвестиційно приваблива компанія

Тема : industry News