Названо найдорожчі бренди світу

Згідно з даними дослідження агентства Millward Brown, найдорожчим брендом у світі в 2011 році став IT-гігант Apple. При цьому в першу десятку рейтингу увійшли відразу сім компаній, пов’язаних з виробництвом технологічної продукції.

Протягом 2011 року «яблучній» компанії вдалося збільшити вартість свого бренду на 19% – до $ 183 млрд, що становило 37% від ринкової капіталізації компанії.

Google опустилася на третє місце, пропустивши вперед корпорацію IBM, а Microsoft залишився на п’ятому рядку рейтингу. У топ-10 увійшли також McDonald’s і Coca-Cola, зберігши за собою четверте і шосте місця відповідно.

Бренд Marlboro став сьомим, піднявшись на одну позицію, незважаючи на антитютюнові ініціативи, які в даний час активно проводяться в країнах Європи та США.

Замикають першу десятку телекомунікаційні компанії AT & T (восьме місце), Verizon (дев’яте місце) і China Mobile (десята позиція).

Слід відзначити, що Facebook виріс в рейтингу швидше за всі інші компанії. Бренд найбільшої соціальної мережі подорожчав на 74% – до $ 33,2 млрд, посівши в рейтингу 19 місце.


Читати також:

  1. Сеул очолив рейтинг найбільш “розумних” міст планети
  2. Гонконг назвали найрозвиненішим фінансовим ринком світу
  3. Рейтинг найбільш надійних банків світу
  4. Україна – на 31 місці за рівнем привабливості для розвитку бізнесу
  5. Рейтинг найкращих бізнес-шкіл світу

Джерело : Korrespondent.net   |   Тема : industry News