Названо небезпечні соціальні мережі для брендів

twitter-facebook

Американські керівники визнали соціальні медіа найнебезпечнішими для компаній на наступні три роки. Вони є одним із п’яти джерел ризику. Про це повідомляється в дослідженні Deloitte та Forbes Insights.

За допомогою соціальних медіа компанії регулярно спілкуються зі своїми клієнтами, але прозорість та відкритість соціальних мереж для останніх не завжди корисна, оскільки часто таке спілкування перетворюється на  мішень для критики.

Загрозу в соціальних мережах вбачають 27% опитаних керівників підприємств США, які працюють на ринках промислових та споживчих товарів, охорони здоров’я, технологій, медіа, телекомунікацій. Серед інших джерел ризику для компанії респонденти визнали економічне середовище (41%), коливання державних витрат (32%) і регуляторних змін (30%).

За даними дослідження Altimeter Group, до трійки «лідерів ризику» потрапили найпопулярніші у світі соціальні мережі Facebook (35%), Twitter (25%) та YouTube (15%).

Так, загроза з боку Facebook полягає у доступності негативного повідомлення не лише друзям, а й усім відвідувачам сторінки бренду. Однак його прихильники можуть врівноважити негативні коментарі за допомогою позитивних відгуків. Twitter дуже швидко поширює повідомлення, і користувач може легко зробити ретвіт без перевірки на достовірність.

Якщо виділити основні види ризику в соцмережах, то  здебільшого це пошкодження реноме бренду та втрата репутації. 66% респондентів дослідження назвали критичною ситуацією втрату  брендом репутації, 32% респонденти – розголошення конфіденційної інформації.

Дослідження Altimeter проводилося серед фахівців, які постійно мають справу з ризиками через соціальні мережі в робочому процесі. Такі проблеми є щоденними для працівників соціальних медіа, а от працівники інших галузей повинні розуміти небезпеку соціальних медіа та бути уважнішими під час користування ними.


Читати також:

  1. Дослідження: 70% директорів найбагатших компаній ігнорують соціальні мережі
  2. Рейтинг найбільш соціальних брендів світу
  3. Соціальні медіа: передумови успіху
  4. 9 способів виміряти успіх бренду в соціальних медіа
  5. Названо найдорожчі бренди світу

Тема : industry News