Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Ринок онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро і зростає із середньорічним темпом в 14,5%. Про це з посиланням на звіт європейської рекламної асоціації IAB Europе повідомляє CyberSecurity.ru.

Більшу частку ринку займає відеореклама. При цьому ринок ще далекий від насичення, і рекламодавці продовжують нарощувати власні обсяги реклами в мережі.

Згідно з даними звіту, за останній рік багато великих європейських рекламодавців почали активно переглядати свої рекламні бюджети, перерозподіляючи кошти на користь онлайн-сегменту.

Ще одним швидко-зростаючим сегментом в Європі є мобільна реклама, яка за 2011 рік зросла в грошовому вираженні на 45,6%. Хорошу динаміку зростання показала в минулому році і контекстна реклама – 17,9%. У грошовому вираженні на частку контекстної реклами прийшлося трохи менше половини виручки – 46,5% проти 33,6% у графічної реклами.

В цілому, за даними щоквартального глобального звіту Nielsen, ринок реклами в 2011 році становив 498 млрд доларів, а в четвертому кварталі – 131 млрд доларів, що на 6,2% більше, ніж за той самий квартал 2010 року.


Читати також:

  1. Українці витратили в інтернеті 2 млрд євро
  2. Українці витратили майже 2 млрд. євро на інтернет-покупки
  3. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  4. В Європі зростає рівень безробіття
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Тема : industry News