Обсяг спаму у соцмережах за 6 місяців зріс у 3,5 рази

Як передають «Вести», кількість небажаних повідомлень у соцмедіа продовжує зростати катастрофічними темпами. Так, за перше півріччя цього року недобросовісної реклами у соцмережах побільшало на 355% порівняно із показником на кінець 2012 року.

Таку інформацію оприлюднила компанія Nexgate, яка провела відповідне дослідження. Так, згідно з ним приблизно кожне 200-те повідомлення, що надсилається у соціальних мережах, є спамом. Такого “соціального” спаму уникнути важче, аніж в електронній пошті.

Наразі найбільш популярним способом розсилки спаму користувачам є використання спеціально зареєстрованих рекламних акаунтів. До прикладу, на кожні 7 нових у соцмережах доводиться 5 нових акаунтів спамерів.

Експерти зазначають, що спамери, швидш за все, переключилися саме на соціальні мережі через зростання їх популярності і вдосконалення системи фільтрації небажаних повідомлень у поштових сервісах. Зараз 5% від усіх соціальних додатків створені винятково для розсилки небажаних повідомлень.

До речі, найбільшу кількість спам-повідомлень експерти компанії виявили на Facebook і YouTube. Натомість інші соцмедіа відчутно відстають від цих лідерів.

Аналітиками компанії Nexgate  у ході цього дослідження було проаналізовано більш аніж 60 млн постів у Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn і YouTube. Російська соцмережа Вконтакте не брала участь в дослідженні.

Також нещодавно повідомлялося, що у світі дві третини користувачів смартфонів використовують гаджети для виходу в Інтернет, але ще у 2009 році таких нараховувалося всього 31%.


Читати також:

  1. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter
  2. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів
  3. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  4. Обсяг торгів на фондовому ринку за рік виріс у півтора рази
  5. Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні

Тема : industry News