Обсяг вітчизняної електронної торгівлі перевищить $2 млрд

За повідомленням Имена.юа, обсяг українського ринку онлайн-торгівлі вже за підсумками цього року перевищить $2 млрд. Аналітики обіцяють, що вже до 2018 року вітчизняному ринку пророчать зростання до 400%, що у фінансовому вираженні становитиме $10 млрд.

Попри доволі слабке проникнення Iнтернету і невисокий рівень доходів українців, e-commerce в Україні зростає настільки ж стрімко, як і минулоріч.

Стало відомо, що усього 2,1 млн українців купують онлайн. Утім, навіть цього достатньо, щоб за підсумками цього року зростання електронної комерції в Україні сягнув майже 50%, а оборот ринку − $2,4 млрд.

Наразі ж обсяг вітчизняного ринку електронної торгівлі становить $1,6 млрд, і вже на початку 2014 року обсяг може досягнути $2 млрд, якщо не виникнуть непередбачувані обставини.

Цікаво, що найчастіше українці купують у Мережі побутову техніку і електроніку, а також одяг, аксесуари, косметику, подарунки, косметичні засоби, квитки та дитячі товари.

Найпомітнішою тенденцією сфери електронної комерції в Україні є часті спроби інтернет-магазинів вийти в офлайн. Окрім того, помітно зріс сегмент товарів преміум-групи − майже на 200%. Збільшується і кількість онлайн-майданчиків, особливо дрібних та середніх.

Також нагадаємо, що цьогоріч у Мережі активно зростали продажі одягу, взуття, дитячих товарів, меблів і фурнітури, а також автомобільної і велотехніки. Хоча ще нещодавно ці сегменти не були актуальними у онлайн-покупців.


Читати також:

  1. Обсяг вітчизняної медіареклами становить майже 10 млрд гривень
  2. Інтернет-торгівля серед лідерів вітчизняної економіки
  3. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  4. У березні Україна зберегла негативне сальдо зовнішньої торгівлі товарами на рівні минулого року
  5. Обсяг торгів на фондовому ринку за рік виріс у півтора рази

Тема : industry News