Обсяг вітчизняної медіареклами становить майже 10 млрд гривень
12.07.2013
За минулий рік обсяг ринку української медіареклами зріс на 9,7% порівняно з результатами 2012 року і становить 9,478 млрд гривень. Такі дані повідомляє Всеукраїнська асоціація рекламодавців.
Найбільша частка припала на сектор телевізійної реклами − 3,867 млрд гривень або ж 40,8% від загального обсягу ринку медіареклами.
Дуже хорошу динаміку продемонструвала інтернет-реклама, яка зросла на 15%. Наразі прогноз щодо інтернет-реклами на поточний рік становить 917 млрд гривень, що порівняно з показниками 2012 року більше на 35%.
У той же час експерти очікують на зниження темпів зростання ТБ-реклами на 0,3%. Такі дані наводить «ЛIГАБiзнесIнформ». За минулий рік зріс також ринок ТБ-спонсорства − на 8%, але цьогорічний прогноз невтішний − спад до 2,5%.
Наразі реклама за допомогою Мережі не дає таке охоплення аудиторії, як реклама на телебаченні. Лідером на ринку ТБ-спонсорства у 2012 році стали бренди алкогольних напоїв − таким чином алкогольні компанії обійшли закон про заборону прямої реклами алкогольних напоїв і отримали прибутки.
Як повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція, у 2012 році рекламно-комунікаційний ринок України збільшив свій обсяг на 9% до 14 млрд 200 млн гривень. У поточному році аналітики прогнозують подальше зростання рекламного ринку до 15,5 млрд гривень.
До речі, найближчим часом ринок зовнішньої реклами може різко обвалитися: Кабмін узгодив законопроект, що передбачає знесення 90% рекламних конструкцій в Україні. На думку авторів документа, саме чимала кількість рекламних щитів і білбордів, що розташовані вздовж українських доріг, провокує ДТП.
Читати також:
Тема : industry News