Обсяги e-комерції зростають

Постачальник платіжних послуг WorldPay провів дослідження, в ході якого було з’ясовано звички онлайн-покупців в 15 країнах.

Доповіддю було підтверджено зростання e-комерції в 15 країнах – Великобританії, США, Китаї, Іспанії, Фінляндії, Франції, Японії, Росії, Бразилії, Мексиці, Австралії, Канаді, Аргентині та Індії. В ній також відзначено зростаючу роль мобільних технологій.

Основні факти доповіді:

• В середньому 22% річних покупок товарів і послуг здійснюється онлайн (в США – 23%)

• 74% онлайн-покупок відбувається з 12:00 дня до 12 ночі. У США година пік для покупок припадає на 10 ранку, а в інших країнах – на 20.40.

• 95% онлайн-покупок відбувається з дому.

• 46% споживачів дивляться ТБ, здійснюючи онлайн-покупку, 42% слухають музику, і 29% спілкуються в соцмережах.

• У середньому покупці витрачають 5 годин на місяць за онлайн-покупки.

• 55% використовують ноутбук під час покупок, 19% -смартфон, 11% – планшет.

• 29% споживачів роблять покупки на роботі, 6% – в коледжі чи університеті і такий самий відсоток – в автомобілі або магазині.

• 44% користувачів купують у іноземних ритейлерів, у Австралії  таких покупців 76%.

• Більшість покупців використовує кредитні картки (69%), систему PayPal (40%), дебетові картки (37%) або банківські перекази (19%).

• До факторів, що стимулюють онлайн-покупки, відносяться гарантія платежу (53%), кращий захист особистої інформації (49%) і своєчасна доставка (43%).


Читати також:

  1. Українці витратили в інтернеті 2 млрд євро
  2. Рекламна розсилка роздрібних мереж ефективна лише для 9% українців
  3. IT-галузь: розвиток технологій за прогнозами Garntner.
  4. Чим лякає українців Інтернет майбутнього?
  5. Третина співробітників вважають свого боса некомпетентним

Тема : industry News