Обсяги e-комерції зростають
07.05.2012
Постачальник платіжних послуг WorldPay провів дослідження, в ході якого було з’ясовано звички онлайн-покупців в 15 країнах.
Доповіддю було підтверджено зростання e-комерції в 15 країнах – Великобританії, США, Китаї, Іспанії, Фінляндії, Франції, Японії, Росії, Бразилії, Мексиці, Австралії, Канаді, Аргентині та Індії. В ній також відзначено зростаючу роль мобільних технологій.
Основні факти доповіді:
• В середньому 22% річних покупок товарів і послуг здійснюється онлайн (в США – 23%)
• 74% онлайн-покупок відбувається з 12:00 дня до 12 ночі. У США година пік для покупок припадає на 10 ранку, а в інших країнах – на 20.40.
• 95% онлайн-покупок відбувається з дому.
• 46% споживачів дивляться ТБ, здійснюючи онлайн-покупку, 42% слухають музику, і 29% спілкуються в соцмережах.
• У середньому покупці витрачають 5 годин на місяць за онлайн-покупки.
• 55% використовують ноутбук під час покупок, 19% -смартфон, 11% – планшет.
• 29% споживачів роблять покупки на роботі, 6% – в коледжі чи університеті і такий самий відсоток – в автомобілі або магазині.
• 44% користувачів купують у іноземних ритейлерів, у Австралії таких покупців 76%.
• Більшість покупців використовує кредитні картки (69%), систему PayPal (40%), дебетові картки (37%) або банківські перекази (19%).
• До факторів, що стимулюють онлайн-покупки, відносяться гарантія платежу (53%), кращий захист особистої інформації (49%) і своєчасна доставка (43%).
Читати також:
Тема : industry News