Обсяги продажу друкованої преси в Україні продовжують падати

Українці стали купувати в середньому на 15-30% менше друкованих видань залежно від їх категорії порівняно з показниками попереднього року, проте в грошовому еквіваленті дохід від продажу друкованих ЗМІ в роздріб залишився на минулому рівні.

Як повідомив заступник директора «Союздруку» Олексій Бабанський, найнижчим попитом серед друкованих видань користуються щотижневики і глянцеві видання.

Зростання цін на друковані видання також сприяє зниженню продажів. “Ми на початку року переглянули свої тарифи і збільшили торгову націнку з 60% до 70%”, – повідомив заступник директора «Союздруку».


Читати також:

  1. Ринок планшетів в Україні демонструє високі темпи зростання
  2. Обсяги e-комерції зростають
  3. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом
  4. Маркетологи віддають перевагу LinkedIn
  5. У 2011 році в Україні видобули понад 80 млн тонн вугілля

Тема : industry News