Особливості національного онлайн-шопінгу в 2013 році

Найчастіше українці онлайн купують мобільні телефони та комп’ютери. Саме таку тенденцію показали результати дослідження TNS, що були проведені на замовлення Google . Дослідження також показало, що бронювання готелів і придбання авіаквитків теж набирають популярність серед українських споживачів. Втім, практика збору інформації про товар в інтернеті і придбання самого товару в режимі офлайн, тобто в звичайних магазинах, все ще зберігає свої позиції.

Інформація про товари, що користуються найбільшим попитом, належить до категорій технології, подорожі, автотовари. При цьому користувачі здійснюють пошук переважно з  комп’ютерів, планшетів, хоча останнім часом набувають поширення запити і зі смартфонів. За останній рік зі 100 % покупців дрібної побутової техніки тільки 9 % здійснювали закупи в онлайн-магазинах, решта 91 % купували в офлайні. Щодо придбання онлайн авіаквитків, то тут ситуація зовсім інша: інтернету віддають перевагу 47 % покупців.

Як показують результати опитування, 74 % респондентів вважає, що найпопулярніші торгові марки завжди знаходяться на перших позиціях пошукового запиту. Покупці починають збирати інформацію про товари в середньому за місяць до придбання, останній тиждень перед придбанням − найактивніший. Єдина категорія товарів, пошук інформації про яку має максимальну активність безпосередньо перед придбанням, це «споживчі та косметичні товари».

Втім, за даним TNS, українські покупці не сильно відрізняються від європейських та східних сусідів. Наприклад, купівля товарів сегменту одяг і аксесуари проходить за однаковим сценарієм в Росії, Польщі та Україні. У дослідженні, що проводилося з 1 січня по 31 березня 2013 року взяло участь 2633 респондента віком від 16 років. Дані збиралися методологією онлайн-анкетування, а для їх аналізу використовувався інструмент Consumer Barometer.

 


Читати також:

  1. Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам
  2. Millward Brown визначило головні тренди діджитал і медіа в 2013 році
  3. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  4. ТОП-5 світових трендів соціальних медіа в 2013 році
  5. Що відбувається із зарплатою айтішників у 2013 році?

Тема : industry News