Персональні дані приносять інтернет-компаніям сотні мільярдів євро в рік

Аналіз персональної інформації користувачів приносить інтернет-компаніям більше 300 мільярдів євро прибутків щорічно, підрахували аудитори Boston Consulting Group (BCG).

На сьогодні на інформації про користувача компанії заробляють до тисячі євро, а до 2020 року загальний дохід може становити до 1 трильйона євро, прогнозують аналітики BCG.

Зараз найбільші соціальні платформи й пошукові сервіси проводять аналіз запитів, записів, контактів, а в деяких випадках й переглядають кореспонденцію для персоналізації своїх рекламних компаній або продажів через Інтернет.

Аудитори також відзначають, що цей ринок дуже швидко росте, при цьому залишаючись практично безконтрольним. Єврокомісія зараз погрожує серйозними штрафами Google і Facebook, розслідуючи, як ті працюють із персональними даними клієнтів своїх сервісів.

Нещодавно Єврокомісія зобов’язала Google змінити свою політику збирання й збереження персональної інформації. У випадку відмови інтернет-гіганту загрожує великий штраф, сума якого може становити аж до 10% виторгу.

Інформація стає основним і найбільш цікавим товаром для інтернет-економіки, підкреслюють аналітики BCG. За прогнозами компанії, через вісім років частка інтернет-послуг у ВВП Єврозони досягне рівня 8%, значна частина якої буде зосереджена на збиранні й аналізі інформації.

У той же час користувачі Глобальної мережі стали більше розуміти цінність своїх особистих даних. Так, недавнє опитування трьох тисяч користувачів Інтернету показало, що респонденти, які використовують основні методи контролю над поширенням персональних даних, погоджуються розкривати їх тільки в обмін на значні знижки або інші бонуси, говориться в доповіді аудиторів Boston Consulting.

Раніше консалтингова компанія Gartner повідомляла, що значна кількість інформації й необхідність її оброблення призведе до росту світової економіки і створить більш 4 мільйонів нових робочих місць.


Читати також:

  1. Українці витратили майже 2 млрд. євро на інтернет-покупки
  2. Кожен четвертий українець використовує Інтернет для дозвілля
  3. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  4. Українські інтернет-користувачі зареєстрували більше мільйона блогів
  5. Чим лякає українців Інтернет майбутнього?

Тема : industry News