Пошукові системи значно ефективніші за соціальні медіа

Американська дослідницька компанія L2 Think Tan виявила, що соціальні мережі не відіграють особливої ролі у залученні онлайн-покупців на сайт. Так, відсоток переходів із соціальних мереж на сайти, які продають ті або інші товари через Інтернет, доволі низький.

Хоча ще донедавна вважалося, що чималий відсоток користувачів Мережі спочатку шукають інформацію про товари, а лише потім здійснюють покупки (в інтернеті або ж офлайн). При цьому соцмережі мали б відігравати не останню роль.

Але це дослідження продемонструвало, що найбільше переходів на сайт ритейлу генерують пошукові системи − їхня частка становить 35,5%, безпосередній перегляд інтернет-сторінок дає 33,9%, у той же час переходи за посиланнями − 18,45%, а електронна пошта − 8,7%. трафіку. Соціальні мережі займають лише передостаннє місце із результатом 2,4%. Аутсайдером виявилася банерна реклама − 1,1%.

Цікаво, що попри це продавці продовжують інвестувати чималі кошти у соціальні медіа, більш того − їхня присутність у Facebook, Twitter, YouTube, Instagram і  Pinterest тільки зростає. З першими трьома медіа співпрацює 99% рітейлерів, а із Instagram і  Pinterest − 90%.

Втім, різні соціальні мережі генерують різний трафік на сайти продавців, що переважно залежить від специфіки товарів. Приміром, Facebook виявився найбільш ефективним серед соцмедіа у продажу товарів преміальної групи (дорогоцінностей і годинників), YouTube добре “продає” товари по догляду за шкірою (здебільшого завдяки великій кількості відеороликів-інструкцій), а сервіс зображень Pinterest  найкраще генерує трафік для сайтів, які реалізують товари для дому і подарунки.


Читати також:

  1. Соціальні мережі у світі: основні тренди
  2. Соціальні медіа: передумови успіху
  3. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів
  4. ТОП-5 світових трендів соціальних медіа в 2013 році
  5. Українці прагнуть ділитися знаннями через соціальні платформи

Тема : industry News