Працівники приділяють велику увагу репутації компанії
26.02.2013
Кар’єрні бажання сьогоднішніх працівників та чого вони очікують від роботодавця – у новому дослідженні компанії Harris Interactive (HI).
Дослідження HI виявило, що в компаніях досить повільно адаптуються до потреб співробітників, через що прірва між роботодавцем і підлеглим продовжує збільшуватися. Так, керівництво та працівники по-різному ставляться до таких питань, як роль соціальних медіа у формуванні іміджу компанії, онлайн-репутація компанії та значення її місії.
Зокрема, майже половина респондентів зазначила, що репутація роботодавця в Мережі не менш важлива за суму винагороди, що їм пропонується. З іншого боку, лише 27% компаній впевнені, що соцмедіа не впливають на те, як їх сприймають кандидати. При цьому 45% респондентів зауважили, що соціальні платформи суттєво їм допомогли під час вибору роботи.
Важливу роль у сприйнятті компанії відіграє також її онлайн-репутація. За даними дослідження, рівень задоволеності роботою серед опитаних, які працюють у компаніях з позитивною онлайн-репутацією, становить 76%, натомість у працівників, котрі не задоволені репутацією компанії в Мережі, − всього 20%. При цьому лише 44% фірм погодилися з тим, що для роботодавця важливо мати надійну онлайн-репутацію.
Крім того, опитування показало, що переважно саме працівники ставляться до корпоративної місії компанії свідоміше, ніж власники організацій. Рівень задоволення роботою респондентів, які працюють у компаніях з чітко сформульованою місією, утричі вищий, ніж у тих, хто вважає, що їхній роботодавець взагалі не має визначеного плану. Загалом, 23% респондентів зазначили, що організації, де вони працюють, чітко встановленої місії не мають.
Також, на думку основної маси респондентів, для їхніх роботодавців корпоративна культура та місія не є чимось по-справжньому важливим, тому компанії не докладають багато зусиль для втілення принципів, які були задекларовані.
У ході дослідження було опитано 225 HR-менеджерів та більше двох тисяч працівників.
Читати також:
Тема : industry News