Працівники приділяють велику увагу репутації компанії

Кар’єрні бажання сьогоднішніх працівників та чого вони очікують від роботодавця – у новому дослідженні компанії Harris Interactive (HI).

Дослідження HI виявило, що в компаніях досить повільно адаптуються до потреб співробітників, через що прірва між роботодавцем і підлеглим продовжує збільшуватися. Так, керівництво та працівники по-різному ставляться до таких питань, як роль соціальних медіа у формуванні іміджу компанії, онлайн-репутація компанії та значення її місії.

Зокрема, майже половина респондентів зазначила, що репутація роботодавця в Мережі не менш важлива за суму винагороди, що їм пропонується. З іншого боку, лише 27% компаній впевнені, що соцмедіа не впливають на те, як їх сприймають кандидати. При цьому 45% респондентів зауважили, що соціальні платформи суттєво їм допомогли під час вибору роботи.

Важливу роль у сприйнятті компанії відіграє також її онлайн-репутація. За даними дослідження, рівень задоволеності роботою серед опитаних, які працюють у компаніях з позитивною онлайн-репутацією, становить 76%, натомість у працівників, котрі не задоволені репутацією компанії в Мережі, −  всього 20%. При цьому лише 44% фірм погодилися з тим, що для роботодавця важливо мати надійну онлайн-репутацію.

Крім того, опитування показало, що переважно саме працівники ставляться до корпоративної місії компанії свідоміше, ніж власники організацій. Рівень задоволення роботою респондентів, які працюють у компаніях з чітко сформульованою місією, утричі вищий, ніж у тих, хто вважає, що їхній роботодавець взагалі не має визначеного плану. Загалом, 23% респондентів зазначили, що організації, де вони працюють, чітко встановленої місії не мають.

Також, на думку основної маси респондентів, для їхніх роботодавців корпоративна культура та місія не є чимось по-справжньому важливим, тому компанії не докладають багато зусиль для втілення принципів, які були задекларовані.

У ході дослідження було опитано 225 HR-менеджерів та більше двох тисяч працівників.


Читати також:

  1. Керівники вважають, що соцмережі знижують продуктивність праці
  2. Компанії сумніваються у здатності своїх менеджерів ефективно розвивати бізнес
  3. Працівники шукають стабільності
  4. Компанії стали більше вкладати у розвиток персоналу
  5. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів

Тема : industry News