Прогноз розвитку ринку реклами на 2013-2014 роки

Згідно з прогнозом рекламної агенції Carat у 2014 році світові затрати на рекламу становитимуть +5% порівняно з витратами 2013 року. У підсумку ж поточного року очікується результат у +3,7%.

Позитивна динаміка розвитку світового рекламного ринку, на думку аналітиків агентства, характерна для усіх регіонів, включно із Західною Європою, де протягом останніх двох років спостерігалося зменшення рекламних бюджетів. Основним рушієм рекламного ринку стане діджитал-сегмент, що вже демонструє новітні мультиплатформенні можливості.

Найактивніше зростання у глобальному масштабі демонструватимуть ринки Бразилії та Росії. У 2014 році ріст рекламних бюджетів у цих країнах буде пов’язаний із проведенням Кубку світу FIFA в Бразилії та Зимових Олімпійських ігор у Росії.

Щодо динаміки медіаринку, то очікується зростання інвестицій у діджитал-сегмент, ринкова доля якого збільшується приблизно на 2% щорічно. У 2014 році його доля становитиме 20% від загальних рекламних витрат. Уже зараз цей сегмент є провідним у Швеції, Великобританії й Нідерландах.

За словами Джеррі Балмана (CEO Aegis Group plc), на ринках деяких країн панує досить складна ситуація, що пов’язано з нерівномірним економічним розвитком регіонів. Так, Латинська Америка і Азіатсько-Тихоокеанський регіон як і раніше випереджатимуть показники Північної Америки та Східної Європи.

Попри популярність діджитал, зазначає Балман, усе ж провідним рекламним каналом залишається телебачення, хоча інтерес аудиторії до онлайн-контенту лише зростає. Для успішної рекламної кампанії в 2013-2014 роках важливо поєднувати онлайн та офлайн активності, залучати крос-медійні рішення, відслідковувати та використовувати інновації у сфері реклами.


Читати також:

  1. В Мінфіні обговорили прогноз держбюджету на 2013 та 2014 роки
  2. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  3. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  4. У 2013 році ринок реклами на радіо може зрости на 20%
  5. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Тема : industry News