Рекламні тренди 2012 року

У минулому році рекламні тренди в основному були пов’язані з освоєнням нових каналів просування й способами донесення рекламних повідомлень до користувача.

1. Нативна реклама

Реклама в додатках, на сайтах або в будь-якому іншому контексті не повинна впадати в око. Такою рекламою можуть бути, наприклад, спонсоровані пости в соціальних мережах. Ідея цієї реклами в більш гармонійній подачі її користувачеві, адже традиційна  банерна реклама на  мобільних пристроях, що стрімко набирають популярність, не ефективна через маленькі розміри екранів (особливо в телефонах).

2. Реклама дії

Ідея такого просування полягає в тому, що користувач повинен виконати певні дії для появи рекламного повідомлення. Наприклад, аби переглянути рекламний пост у Facebook, його до вас повинен прочитати хтось із ваших друзів. Рекламна платформа Appssavvy стверджує, що на таку рекламу клікають вдесятеро охочіше, ніж на звичайний банер.

3. Зниження інтересу до гео-маркетингу

У 2012 прослідковувалася тенденція до зниження зацікавленості рекламодавців до гео-сервісів, таких як Foursquare. Тоді як в 2010-11 рр. з тієї ж гео-соцмережею укладали угоди чи не всі великі рекламодавці. Такий спад привабливості відбувся через затягування розробки лояльних до рекламодавців програм, а також через часткову втрату ефекту новизни таких сервісів. Однак, на думку маркетологів, поки ще рано говорити про істотні втрати популярності гео-сервісів, адже вони стали черговими в соціальній екосистемі сучасних споживачів.

4. Спад популярності щоденних розпродажів

Лідери ринку знижкових сервісів пережили не кращий рік. Так, після виходу на біржу в 2011 у минулому році Groupon переживав затяжну кризу, при цьому його  основний конкурент Livingsocial також не досяг значних успіхів у 2012. Причиною цього все ж стала втрата новизни, крім того продавці сумніваються в подальшій перспективі таких розпродажів.

5. Відключення Інтернету

Тоді як одні компанії постійно ведуть боротьбу за «лайки» і «ретвіти», інші роблять навпаки, намагаючись довести, що «не Інтернетом лише». Наприклад, бренд Diesel у рамках компанії 1993 YUK попросили шанувальників вимкнути на кілька днів Twitter, Facebook і Instagram, аби взяти участь у розіграші пари черевиків. Або McDonald’s, який оголосив 28 вересня «днем без Інтернету» у Дубаї й Телії.


Читати також:

  1. Названо кращий рекламний ролик 2012 року
  2. Найбільш затребувані професії 2012 року
  3. Forbes назвав найвпливовіші бренди світу 2012 року
  4. Медіа-реклама-2012 і прогноз на наступний рік
  5. Обсяги IPO у світі в 2012 році впали до рівня 2008 року

Тема : industry News