Рекламні тренди 2012 року
04.01.2013
У минулому році рекламні тренди в основному були пов’язані з освоєнням нових каналів просування й способами донесення рекламних повідомлень до користувача.
1. Нативна реклама
Реклама в додатках, на сайтах або в будь-якому іншому контексті не повинна впадати в око. Такою рекламою можуть бути, наприклад, спонсоровані пости в соціальних мережах. Ідея цієї реклами в більш гармонійній подачі її користувачеві, адже традиційна банерна реклама на мобільних пристроях, що стрімко набирають популярність, не ефективна через маленькі розміри екранів (особливо в телефонах).
2. Реклама дії
Ідея такого просування полягає в тому, що користувач повинен виконати певні дії для появи рекламного повідомлення. Наприклад, аби переглянути рекламний пост у Facebook, його до вас повинен прочитати хтось із ваших друзів. Рекламна платформа Appssavvy стверджує, що на таку рекламу клікають вдесятеро охочіше, ніж на звичайний банер.
3. Зниження інтересу до гео-маркетингу
У 2012 прослідковувалася тенденція до зниження зацікавленості рекламодавців до гео-сервісів, таких як Foursquare. Тоді як в 2010-11 рр. з тієї ж гео-соцмережею укладали угоди чи не всі великі рекламодавці. Такий спад привабливості відбувся через затягування розробки лояльних до рекламодавців програм, а також через часткову втрату ефекту новизни таких сервісів. Однак, на думку маркетологів, поки ще рано говорити про істотні втрати популярності гео-сервісів, адже вони стали черговими в соціальній екосистемі сучасних споживачів.
4. Спад популярності щоденних розпродажів
Лідери ринку знижкових сервісів пережили не кращий рік. Так, після виходу на біржу в 2011 у минулому році Groupon переживав затяжну кризу, при цьому його основний конкурент Livingsocial також не досяг значних успіхів у 2012. Причиною цього все ж стала втрата новизни, крім того продавці сумніваються в подальшій перспективі таких розпродажів.
5. Відключення Інтернету
Тоді як одні компанії постійно ведуть боротьбу за «лайки» і «ретвіти», інші роблять навпаки, намагаючись довести, що «не Інтернетом лише». Наприклад, бренд Diesel у рамках компанії 1993 YUK попросили шанувальників вимкнути на кілька днів Twitter, Facebook і Instagram, аби взяти участь у розіграші пари черевиків. Або McDonald’s, який оголосив 28 вересня «днем без Інтернету» у Дубаї й Телії.
Читати також:
Тема : industry News