Рекламних конструкцій у столиці відчутно поменшає?
11.09.2014
Зі слів Артема Біденко, голови управління з питань реклами КМДА, нова концепція розміщення реклами вже перебуває на стадії розроблення. Основними нововведеннями стане паспортизація вулиць, чіпи на щитах, новий відкритий реєcтр об’єктів. Про це повідомляє “Капітал”.
Оксана Поліщук, виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами, що також бере участь у розробленні нової концепції, зазначає, що чимала увага приділятиметься інвентаризації. Так, стоврення нового відкритого реєстру, а також розміщення на щитах чіпів з інформацією про власника і номер дозвільного документа сприятимуть оперативно контролювати рекламний ринок столиці.
Наразі ж, до прийняття нової версії концепції, у столиці введено мораторій на розміщення зовнішньої реклами, що триватиме до 1 жовтня поточного року.
Як зазначає пан Біденко, у довготривалій перспективі (5-6 років) кількість рекламних конструкцій у Києві скоротиться на третину. Цьому сприятиме паспортизація магістралей і основних вулиць.
На думку Сергія Смоляра, директора дослідницької компанії Doors Consulting, зменшення рекламного інвентарю на вулицях міста дозволить операторам зовнішньої реклами скоротити операційні витрати і підвищити ціни на рекламу. Також залишаться у виграші і рекламодавці, адже рекламні конструкції будуть більш якісними, зросте контакт реципієнта з рекламою, покращиться загальний ландшафт міста.
Нагадаємо, попередня концепція розміщення реклами на вулицях міста була ухвалена у 2012 році і передбачала скорочення рекламних конструкцій у центральній частині Києва, а також в інших історичних ареалах міста. Все територія Києва була поділена на п’ять форматних зон розміщення зовнішньої реклами.
Читати також:
Тема : industry News,News