Рекламодавці не прораховують повернення інвестицій від соціальних проектів

Новий звіт Gartner показав, що половина компаній, представлених у списку Fortune 1000, не прораховують окупність соціальних проектів, повідомляє Mmr.ua.

Близько 80% компаній не витрачають часу на консолідацію та узагальнення даних, необхідних для визначення ступеня успіху соціальних ініціатив.

Незважаючи на брак подібних систематичних підрахунків, великі рекламодавці продовжують нарощувати свої інвестиції в соціальні мережі. Статистика Gartner свідчить про те, що витрати на програмне забезпечення для соціальних мереж з управління взаємодією з клієнтами зростуть в 2012 році з $ 850 мільйонів до $ 2,1 мільярда.

Недбалість у поводженні з ROI (Return on Investment – окупність інвестицій), попереджає Gartner, може призвести до різкого скорочення кількості соціальних проектів, а багато з них ризикують взагалі закритися.


Читати також:

  1. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
  2. Експерти назвали головні бар’єри на шляху іноземних інвестицій в Україну
  3. Компанії збільшують IT-бюджети
  4. IT-галузь: розвиток технологій за прогнозами Garntner.
  5. У світі зростає попит на інженерів

Тема : industry News