Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів

Згідно з недавнім звітом AYTM, показ рекламних оголошень на мобільних пристроях ігнорується більшістю споживачів.

У ході опитування 400 користувачів компанія з’ясувала, що 46,8% респондентів дратують мобільні оголошення будь-якого виду, ще 27,3% респондентів назвали мобільну рекламу нав’язливою.

Крім того, опитування показало неефективність мобільної реклами для залучення потенційних клієнтів. 42,9% опитаних повідомили, що вони ніколи не натискали на рекламне оголошення на екрані свого мобільного телефону.

Однак, використовуючи нові маркетингові стратегії, такі як SMM або SEO-розкрутка, компанії можуть забезпечити приплив нових клієнтів, підкреслюють автори дослідження.

Так, за даними Brafton, мобільна SEO-кампанія призводить до 7% CTR (відношення числа кліків на оголошення до його показів), порівняно з 0,6% для оголошень на дисплеях мобільних пристроїв.


Читати також:

  1. Третина співробітників вважають свого боса некомпетентним
  2. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter
  3. Україна – на 31 місці за рівнем привабливості для розвитку бізнесу
  4. Чим лякає українців Інтернет майбутнього?
  5. Українські працівники замислюються про зміну фаху.

Тема : industry News