Рекрутери назвали фактори, що впливають на розмір зарплати
25.07.2012
У кожній сфері ринку праці є “дорогі” фахівці, які часто отримують більше за директорів.
Експерти міжнародного кадрового порталу hh.ua відзначають, що високі зарплати у керівників і директорів – це цілком закономірно. Проте “вартість” директора середнього або малого бізнесу може бути нижчою “ціни” Java-програміста або Net-розробника.
Експерти порталу виділили кілька факторів, котрі впливають на зарплату:
Сфера діяльності підприємства. Високі зарплати часто пропонують агротрейдери, фармбізнес і аутсорсингові IT-компанії.
Структурний підрозділ, де відкрита вакансія, її важливість. Вартість маркетингового директора в компанії, яка займається прямий дистрибуцією, буде вищою за вартість, наприклад, маркетингового директора для компанії-власника обленерго.
Форма власності підприємства. У більшості випадків іноземні компанії можуть запропонувати більш привабливі умови, ніж вітчизняні конкуренти. Однак і вимоги в компаніях з іноземними інвестиціями можуть бути іншими, більш специфічними. Як мінімум, йдеться про вільну англійську та досвіді роботи у великих компаніях.
Досвід і володіння затребуваними знаннями і технологіями, міжнародна сертифікація тощо.
Уміння кандидата відстежувати тенденції розвитку профільної галузі може істотно підвищити його вартість на ринку.
Рівень позиції. Це, мабуть, найбільш простий і очевидний фактор – чим вища позиція, тим вища зарплата.
Аналітики ринку праці відзначають, що традиційно роботодавці зазначають рівень заробітних плат в 20-30% всіх пропозицій про роботу. Найчастіше (30-35%) зарплату називають для менеджерів з продажу. При цьому в більшості оголошень публікують не рівень фіксованого винагороди, а можливий рівень заробітку (ставка +%), на яку може вийти фахівець за умови успішних продажів.
Читати також:
Тема : industry News