Ринку зовнішньої реклами в Україні настав кінець?

Нещодавно Кабмін узгодив розроблений у МВС законопроект, яким передбачено демонтаж 90% усіх рекламних конструкцій по всій Україні. Таким чином, ринку зовнішньої реклами загрожує неабиякий перерозподіл. Таку інформацію оприлюднив “Коммерсантъ Украина”.

На думку авторів цього документа, саме зовнішня реклама є причиною більшості ДТП, хоча це й заперечує  загальна статистика причин аварій на українських дорогах. Втім, учасники рекламного ринку (який, до речі, оцінюється у 1,2 млрд грн) не втрачають оптимізму і сподіваються на менш суворі умови − демонтаж 40-50% конструкцій.

На засіданні 26 червня Кабінет Міністрів ухвалив законопроект «Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів». Розробники пропонують заборонити розміщення рекламних конструкцій не лише безпосередньо над проїжджою частиною автодоріг загального користування, але й на відстані 10 м від її краю, у зонах мостів, транспортних розв’язок, у «місцях концентрації ДТП», а також на опорах ліхтарів і дорожніх знаків.

Окрім піклування про безпеку на дорогах, розробники в пояснювальній записці до цього документа посилаються на наказ Президента про Національний план дій по впровадженню економічних реформ на 2010-2014 рр., у якому передбачається приведення вітчизняного законодавства про зовнішню рекламу до європейських стандартів і йде мова про заборону розміщення реклами на дорожніх знаках.

У прес-службі Державної автомобільної інспекції не можуть навести статистику дорожньо-транспортних пригод, що сталися через рекламні конструкції, адже окремим пунктом у переліку причин її не виділено. Так, найбільше ДТП стається через перевищення швидкості (26,1%). На другому місці − порушення правил маневрування (19,9%). Такі статистичні дані за січень-травень поточного року.

Як зазначає голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, ініціатива ДАІ вб’є галузь, адже в Україні біля доріг розміщено майже 90% ринку зовнішньої реклами − 40 тис. конструкцій. Згідно з попереднім прогнозом у 2013 році ринок зовнішньої реклами мав зрости на 16,7%.


Читати також:

  1. В Україні збільшилася кількість зовнішньої реклами
  2. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  3. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  4. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  5. Київ має намір у 2012 році заробити на рекламі не менш як 100 млн грн

Тема : industry News