Ринок інтернет-реклами зріс вполовину
01.04.2013
Обсяг українського ринку інтернет-реклами в 2013 році становить 594 млн грн, такі дані подає Інтернет асоціація України (ІнАУ).
Реальне зростання ринку в минулому році було близько 50%. Таким показникам посприяли Євро-2012 у першому півріччі і вибори – у другому, повідомляє видання «Комерсант-Україна» в матеріалі «Интернет почувствовал продвижение». При цьому вибори справили більший вплив на ринок у другому півріччі, коли обсяг медійної реклами становив 341 млн грн, тоді як у першому – 253 млн грн.
Через рекламні агентства було освоєно більше половини рекламних бюджетів (55,4%) на суму 329 млн грн. За оцінками експертів, агентська комісія становила близько 30% від цієї суми.
В ІнАУ розраховують, що цього року ринок покаже настільки ж успішний результат, проте учасники ринку більш стримані, прогнозуючи 30% зростання.
За результатами дослідження компанії InMind, кількість постійних користувачів Мережі досягла половини населення країни. Таке охоплення змусить рекламодавців сприймати інтернет-аудиторію всерйоз, вважає виконавчий директор асоціації Володимир Куковський.
Крім того, привернути увагу рекламодавців можуть і нові інструменти виміру ринку. Приміром, уже в цьому році InMind почне вимірювати ефективність рекламної кампанії, додає пан Куковський.
Дослідження ІнАУ проводилося методом перехресного анкетування власників рекламних майданчиків і рекламних агентств. В опитуванні взяли участь 42 продавця рекламних площ в інтернеті, ринкова частка учасників становить приблизно 50%. Агентства вказували свої обороти, а рекламні майданчики – відсоток прибутку, який припадає на опитані агентства.
На відміну від попереднього дослідження, цього року майданчики інформували про доходи від реклами з джерел, не охоплених опитуванням. Крім того, дані про доходи агентств і майданчиків, які відмовилися брати участь у дослідженні, розраховувалися на підставі усереднених показників.
Раніше такої практики не було. Медійної рекламою згідно з методикою дослідження є банерна та відеореклама, спонсорство і нестандартні види розміщення, такі як спливаючі вікна.
Читати також:
Тема : industry News