Ринок інтернет-реклами зріс вполовину

Обсяг українського ринку інтернет-реклами в 2013 році становить 594 млн грн, такі дані подає Інтернет асоціація України (ІнАУ).

Реальне зростання ринку в минулому році було близько 50%. Таким показникам посприяли Євро-2012 у першому півріччі і вибори – у другому, повідомляє видання «Комерсант-Україна» в матеріалі «Интернет почувствовал продвижение». При цьому вибори справили більший вплив на ринок у другому півріччі, коли обсяг медійної реклами становив 341 млн грн, тоді як у першому – 253 млн грн.

Через рекламні агентства було освоєно більше половини рекламних бюджетів (55,4%) на суму 329 млн грн. За оцінками експертів, агентська комісія становила близько 30% від цієї суми.

В ІнАУ розраховують, що цього року ринок покаже настільки ж успішний результат, проте учасники ринку більш стримані, прогнозуючи 30% зростання.

За результатами дослідження компанії InMind, кількість постійних користувачів Мережі досягла половини населення країни. Таке охоплення змусить рекламодавців сприймати інтернет-аудиторію всерйоз, вважає виконавчий директор асоціації Володимир Куковський.

Крім того, привернути увагу рекламодавців можуть і нові інструменти виміру ринку. Приміром, уже в цьому році InMind почне вимірювати ефективність рекламної кампанії, додає пан Куковський.

Дослідження ІнАУ проводилося методом перехресного анкетування власників рекламних майданчиків і рекламних агентств. В опитуванні взяли участь 42 продавця рекламних площ в інтернеті, ринкова частка учасників становить приблизно 50%. Агентства вказували свої обороти, а рекламні майданчики – відсоток прибутку, який припадає на опитані агентства.

На відміну від попереднього дослідження, цього року майданчики інформували про доходи від реклами з джерел, не охоплених опитуванням. Крім того, дані про доходи агентств і майданчиків, які відмовилися брати участь у дослідженні, розраховувалися на підставі усереднених показників.

Раніше такої практики не було. Медійної рекламою згідно з методикою дослідження є банерна та відеореклама, спонсорство і нестандартні види розміщення, такі як спливаючі вікна.


Читати також:

  1. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  2. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  3. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  4. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  5. Світовий ринок мобільної реклами зростає, випереджаючи прогнози

Тема : industry News