Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники

Завдяки парламентським виборам, ринок зовнішньої реклами в 2012 році виріс на 30%, що є рекордним показником за останні п’ять років. Загальний обсяг ринку, за попередніми даними, становив 1,3 млрд грн, повідомляє найбільший оператор ринку Bigboard Ukraine.

Солідарний з такими оцінками й співвласник другого за величиною гравця “Прайм груп” Вадим Фрунзе. На його думку, досягти таких цифр допомогли минулі парламентські вибори. Так, 12% росту ринку забезпечили рекламні бюджети політичних партій і кандидатів-мажоритарників. При цьому ціни для політичних сил були на 30-35% вище ринкових, говорить експерт.

Високий попит з боку учасників передвиборної кампанії дозволив операторам підняти ціни й для комерційних рекламодавців. В Bigboard Ukraine оцінюють ріст цін в 20-25%, заповнювання рекламних площ при цьому становило 80%. Таке подорожчання не в останню чергу викликане підвищенням ставок деякими міськими адміністраціями на встановлення конструкцій і забороною на розміщення їх у центрі міста, пояснює директор Bigmedia Олена Безхлібна.

Варто відзначити, що в доларовому еквіваленті ринок усе ще не вийшов на докризові показники. В 2007 році його обсяг становив $189 млн, а в 2012 році, незважаючи на вражаючий ріст ,— лише $162,5 млн. Після кризи ціни на зовнішню рекламу впали майже у два рази і до колишнього рівня їм ще доведеться дорости, говорить директор групи Bigmedia.

У наступному році оператори прогнозують підвищення цін на рекламу в районі 10-15%, зниження темпів росту ринку, схоже, є неминучим. Вони очікують збільшення попиту на зовнішню рекламу завдяки росту цін на ринку телевізійної реклами країни, адже великі телеканали нещодавно заявили, що ціни на їхні рекламні слоти виростуть на 20-40%.

Однак рекламодавці не поспішають переглядати бюджети у бік збільшення. Так, за словами директора по маркетингу мережі Comfy Наталії Кошової, у зв’язку зі стагнацією росту споживчих ринків на даний момент компанії не готові виділити на рекламу більше, ніж у 2012 році.


Читати також:

  1. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  2. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  3. Світовий ринок акцій та облігацій за серпень продемонстрував ріст
  4. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  5. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Тема : industry News