Що купують українці в Мережі

Аналітики порталу Slando дослідили, як змінилися купівельні настрої українців перед початком весни. Так, у лютому пошукові запити користувачів Уанету перемістилися вбік пошуку роботи та…зброї. Натомість інтерес до купівлі нерухомості та техніки відчутно впав.

Настання весни активізувало в українців посилений інтерес до власної зовнішності – дедалі більше пошукових запитів інтернет-юзерів пов’язано з одягом для занять спортом, велосипедами, гантелями та іншим спортивним інвентарем, зазначають експерти.

До сотні найпопулярніших запитів увійшли кросівки. Цікаво, що інтерес до спортивного взуття виявився сильнішим, аніж навіть до планшетного ПК iPad 2, який раніше був дуже популярним у пошуку. Чималим попитом також користується така спортивна зброя як пневматичні гвинтівки, пістолети та револьвери під патрон Флобера.

Попит на б/в продукцію гіганта Apple впав, натомість українці тепер шукають на вторинному ринку техніки гаджети під брендами Samsung, HTC, Sony. Така сама ситуація склалася з ноутбуками, до яких інтерес продовжує стрімко падати – їх витісняють планшетні комп’ютери.

Восени та на початку зими були популярними пошукові запити щодо купівлі породистих собак та кішок, але зараз такі запити – рідкість. Втім, інтерес не вщухає що сибірських хаскі. Своїми домашніми улюбленцями українці воліють бачити шиншил та декоративних кроликів.

Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що за дослідженням Forrester Research, у Західній Європі до 2017 року кількість користувачів планшетних ПК зросте у п’ять разів, що кількісно становитиме більше 147 млн гаджетів. За прогнозами експертів, найбільшою популярністю користуватимуться бюджетні моделі планшетів.


Читати також:

  1. Українці більше купують нерухомість
  2. Соціальні мережі у світі: основні тренди
  3. Українці не бажають відкривати власну справу
  4. Яндекс оприлюднив найпопулярніші запити українців у 2012 році
  5. Українці чекають на IKEA

Тема : industry News