Що хочуть бачити здобувачі на корпоративних сайтах

Більшість здобувачів (87%) вважають, що розміщувати вакансії на корпоративному сайті доречно і необхідно, більше того, така ж кількість претендентів на вакансію цілеспрямовано переглядає сайт компаній, що їх цікавлять, шукаючи пропозиції про роботу. Проте лише 58% з них вдавалося таким чином знайти потрібну інформацію. Про це свідчать результати дослідження міжнародного кадрового порталу hh.ua.

Так, для 73% респондентів інформація і зовнішній вигляд корпоративного сайту можуть стати істотним аргументом при прийнятті рішення щодо роботи в ній.

80% опитаних постійно переглядають корпоративні ресурси різних компаній. Найбільш важливі для здобувачів зручність у користуванні та навігації (52%), дизайн (25%) і зміст сайту (23%).

Крім того, майже всі претенденти (98%) відвідують сайт компанії, що запросила їх на співбесіду. Для двох третин з них зовнішній вигляд і наповненість ресурсу є важливим аргументом при прийнятті рішення щодо роботи.

Дослідження також з’ясувало побажання респондентів стосовно структури та наповнення корпоративних сайтів. Найбільш цікавими для здобувачів могли б стати матеріали про можливості для навчання, особливості корпоративної культури, цікаві факти відносно роботи в компанії.

Більшість опитаних (80%) вважають, що в структурі корпоративного ресурсу необхідний внутрішній розділ, створений лише для співробітників.

Майже половина опитаних (48%) зазначила, що в більшості випадків вакансії на сайтах компанії і на ресурсах з пошуку роботи дублюються.


Читати також:

  1. Українців мотивує почуття відповідальності за роботу, що виконується
  2. В Україні з’явилася нова соціальна мережа
  3. Рада зобов’язала телекомпанії додавати субтитри у випуски новин
  4. Українці нещасні на роботі
  5. Кожен четвертий українець не задоволений своєю кар’єрою

Тема : industry News