Соціальні мережі у світі: основні тренди
13.11.2012
Соціальні мережі все більше входять у повсякденне життя людей – 60% користувачів хоча б раз на день відвідують той чи інший сервіс.
Найбільш впізнаваною платформою є Facebook. Про неї відомо майже всім користувачам. Про Twitter знають 78%, а про Google+ інформовано 73% юзерів. Дві найбільш прогресуючі мережі Instagram і Pinterest поки не настільки відомі – 17% і 11% відповідно.
Хоча про Twitter і Google+ знають більшість користувачів, заводять акаунт у них далеко не всі. У сервісі мікроблогів сторінку мають 23% користувачів, а в соціальній мережі Google − кожний четвертий.
У середньому користувач відкриває акаунти в 1−3 мережах. Однак лише 10% людей мають сторінки в більш аніж п’яти сервісах.
Основні причини користування сервісами: спілкування із друзями, публікація цікавих посилань і фотографій, а також спосіб провести час. Хоча відвідування сторінок брендів не є основною причиною виходу в соціальні сервіси, половина користувачів взаємодіє, як мінімум, з одним брендом. Найчастіше для цього використовують Facebook і ВКонтакте.
В Європі найбільше людей знають і найчастіше користуються Facebook, Twitter і Google+.
Серед локальних мереж найбільш впізнавані російська ВКонтакте (частка користувачів − 35%, впізнаваність – 52%) і китайська мережа Qzone (частка − 63%, впізнаваність − 35%). ВКонтакте також друга за популярністю в Східній Європі, першість тут за Facebook. У Китаї лідерство утримує Qzone, а в Бразилії й Індії − Orkut.
Високий відсоток респондентів заявили, що незабаром прагнуть припинити користуватися сервісами Habbo, Hyves і Myspace. Їхня популярність продовжує падати.
У той же час Instagram і Pinterest мають найбільший потенціал росту в Північній Америці і Європі. У Китаї, Бразилії й Індії такі можливості мають Twitter, Facebook і Google+.
Найбільш активні користувачі мереж живуть в Аргентині, Бразилії та Індії. А в Японії й Австралії найбільше число користувачів, що мають сторінку хоча б в одній соціальній мережі, – 48% і 51% відповідно.
Трійка найбільш популярних платформ, якими користуються найчастіше й заходять мінімум раз у день, − Qzone − 69%, Facebook − 67%, ВКонтакте − 65%.
Раніше повідомлялося, що кількість користувачів, які хоча б раз на місяць відвідують мережу Facebook, перевищила мільярд.
Читати також:
Тема : industry News