Соціальні мережі vs робота: ставлення працедавців

Як з’ясували аналітики дослідного центру Міжнародного кадрового порталу hh.ua, українські працедавці спокійно ставляться до використання підлеглими соцмереж на робочому місці.

Так, більш аніж у половині компаній є відкритий доступ до соціальних мереж, втім працівники не зловживають довірою працедавців: лише 15% респондентів зізнаються, що заходять в акаунти занадто часто.

Хоча 53% українських керівників і не обмежують доступ до соцмереж, але 10% з них зізнаються, що контролюють їх відвідування працівниками, щоб попередити зловживання. У той же час 8% компаній дозволяють соціальними платформами користуватися на робочому місці лише тим співробітникам, робота яких безпосередньо з ними пов’язана. Ще 6% пускають своїх підлеглих у ті соцмережі, де, на їхню думку, безпечно, а 2% дозволяють працівникам заходити лише на ті ресурси, де існує офіційна сторінка компанії.

Дослідження показало, що найменший ризик потрапити у тенета подібних сайтів у співробітників банківської сфери, а також  в офісах великих корпорацій.

Так, у компаніях, де працює менше сотні людей, повний доступ до соціальних сервісів є в 71% працівників, але там, де штат більший, − усього в 51%. У крупних корпораціях, де працюють більше 200 осіб, до соцмереж мають змогу зайти тільки третина співробітників.

Політики відкритості дотримуються здебільшого компанії сфери інформаційних технологій і маркетингу − 73% з них не обмежують доступ до соціальних платформ. Найбільш консервативними виявилися банки − усього п’ята частина банківських співробітників можуть відвідати соціальні сервіси.

До речі, існує цікава закономірність: чим більша компанія, тим частіше працівники просто не встигають зайти на улюблені «соціальні» сторінки через значну завантаженість роботою. У маленьких фірмах через брак часу до соцмереж не входять близько 9% співробітників, а у великих – до 19%.


Читати також:

  1. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів
  2. Соціальні мережі у світі: основні тренди
  3. Дослідження: 70% директорів найбагатших компаній ігнорують соціальні мережі
  4. Керівники вважають, що соцмережі знижують продуктивність праці
  5. Українці прагнуть ділитися знаннями через соціальні платформи

Тема : industry News