Сучасний маркетинг потребує нових технологій

Корпорація IBM у ході глобального опитування маркетинг-директорів з’ясувала, що найбільше на галузь впливають ринок і технології.

Так, за результатами дослідження, виділено чотири головні фактори, що впливають на нинішній маркетинг:

- Зростання обсягів інформації
- Соціальні платформи
- Збільшення кількості каналів збуту
- Демографічні зміни споживачів

Майже всі опитані стверджують, що вони хотіли б краще розуміти свого клієнта. Маркетологи прагнуть знати не тільки, хто їх споживачі, але й у що вони вірять і що цінують.

Більшість із них (80% опитаних) під час прийняття стратегічних рішень усе ще воліють довіряти традиційним джерелам інформації − дослідженням ринку й/або конкурентному порівнянню. Ще більш як 60% посилаються на результати продажів, аналіз компанії і т.д.

Проте класичні методи дозволяють вивчити клієнтів лише в сукупності, при цьому дають мало інформації щодо потреб окремих осіб. Тому маркетологи вдаються до допомоги неофіційних джерел.

Так, 75% директорів з маркетингу використовують результати клієнтської аналітики, 26% вивчають блогосферу, 42% відслідковують відгуки експертів і майже половина переглядає критику споживачів. Інформація з таких джерел дозволяє довідатися про почуття й настрої клієнтів, що в підсумку дозволяє більш точно передбачити структуру попиту, йдеться в дослідженні.

Зі збільшенням потоку інформації маркетингові директори вважають за доцільне вкладати гроші в інформаційні системи, здатні аналізувати збільшені обсяги даних. Так, дві третини опитаних планують інвестувати в сучасні технології й інструменти, а також розробити нові методики управління великими обсягами даних.

Крім того, 80% респондентів у найближчі п’ять років у своїй роботі активніше будуть використовувати клієнтську аналітику, CRM, соціальні платформи й мобільні додатки.

Також майже 2/3 опитаних уважають, що вони повинні змінити розуміння навиків, необхідних для сучасного маркетингу, і підвищити аналітичні можливості довірених їм структурних відділів.

У ході дослідження IBM провело опитування більш ніж 1700 директорів з маркетингу із 64 країн світу, що представляють 19 галузей.


Читати також:

  1. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter
  2. IT-галузь: розвиток технологій за прогнозами Garntner.
  3. ТОП-5 світових трендів соціальних медіа в 2013 році
  4. Персональні дані приносять інтернет-компаніям сотні мільярдів євро в рік
  5. Маркетологи віддають перевагу LinkedIn

Тема : industry News