Світовий ринок реклами продовжить зростання
03.10.2012
Світовий ринок реклами в 2013 році зросте на 4,6% і досягне 524,7 млрд доларів США, прогнозують експерти компанії ZenithOptimedia.
Більше за всіх зростуть ринки країн, що розвиваються. У Латинській Америці зростання становитиме 10,1%, Азіатсько-Тихоокеанський регіон додасть 8,2%, а Центральна та Східна Європа – 7,4%.
Найбільшим рекламним ринком, як і раніше, залишиться США, прогнозують експерти. Однак до 2014 року відбудеться ряд змін у першій десятці рейтингу. Зокрема, швидкозростаючий ринок Китаю поступово наздожене Японію (нині 3 місце). Бразилія потіснить Великобританію і стане п’ятою. А Росія обійде Канаду, ставши 9 за обсягом рекламного ринку.
Найбільші показники зростання продемонструє Інтернет. Реклама в Мережі виросте на 15,1% в 2013 році. Лідером в сегменті залишиться банерна реклама з 20% щорічним зростанням, такі показники забезпечать подальший розвиток соціальних мереж і онлайн- реклама. Водночас, контекстна реклама уповільнить своє зростання в період 2013-2014 рр.
Частка телевізійної реклами у 2013 році повторить рекордні 40,4% поточного року. Головним локомотивом рекордних показників ТВ-ринку стали великі спортивні форуми Євро-2012 і лондонська Олімпіада, а також президентська гонка в США. Ще одним позитивним фактором став підйом ринків країн, що розвиваються, на яких телебачення продовжує відігравати важливу роль.
Обсяг реклами у друкованих медіа буде скорочуватися. До 2014 року загальна частка газетної і журнальної реклами становитиме 24,7%, на сьогодні цей показник становить 27,7%. Схожа ситуація і з ринком радіореклами, її частка до 2014 року становитиме лише 6,7%.
У той же час експерти знизили прогноз зростання світового рекламного ринку на поточний рік до 3,8%, в червні прогноз становив 4,3%. Серед головних причин – скорочення рекламних витрат в єврозоні. Однак у наступному році цей ринок знову почне повільне зростання, кажуть аналітики.
ТОП-10 рекламних ринків до 2014 року
1. США – 174 млрд
2. Японія – 53 млрд
3. Китай – 44 млрд
4. Німеччина – 27 млрд
5. Бразилія – 22 млрд
6. Великобританія – 21 млрд
7. Франція – 14 млрд
8. Австралія – 14 млрд
Читати також:
- Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
- Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
- ZenithOptimedia знизив зростання рекламного ринку до 4,4% в 2012
- Світовий ринок акцій та облігацій за серпень продемонстрував ріст
- Ринок планшетів в Україні демонструє високі темпи зростання
Тема : industry News