Топ-5 рекламних форматів, що дратують

Основну масу інтернет-користувачів дратують великі і нав’язливі рекламні оголошення. До таких висновків прийшли в компанії Respond, яка провела опитування понад 1000 юзерів Мережі на предмет їхнього ставлення до рекламних банерів.

«Лідером» рейтингу стали відеоролики, що автоматично програються при завантаженні сторінки. Такий тип реклами дратує майже 3/4 респондентів.

Спливаючі вікна не подобаються 69% опитаних, у такого типу рекламних оголошень друге місце в рейтингу.

Рекламним модулям, які завантажується на задньому фоні активного вікна браузера (Pop-unders) дістається третє місце і нелюбов 56% користувачів.

Замикають топ-5 рейтингу дратівливих форматів реклами оголошення, що розгортаються. Вони набрали 52% голосів. Не подобається також реклама, що вискакує при наведенні курсору, − її «відзначили» 38% респондентів.

Крім того, 62% учасників дослідження заявили, що мають намір використовувати фільтри для блокування рекламних банерів. Ще 37% респондентів, не роздумуючи, закривають рекламу, яку вони вважають не корисною.

При цьому багато рекламодавців все ще вважають великі і помітні рекламні оголошення більш ефективним засобом, пише Econsultancy.

Така позиція рекламодавців (чим помітніша реклама, тим краще) дисонує не тільки з думкою споживачів, але і з інтересами рекламних майданчиків. Для них погіршення юзабіліті та дизайну задля більшого заробітку може дуже дорого обійтися. Так, 62% опитаних відзначили, що закрили б сторінку з надокучливою рекламою, а 55% заявляють, що, можливо, взагалі б не повернулися на сайт, який переобтяжений такими оголошеннями.

Надто помітні формати рекламних оголошень надзвичайно непопулярні у відвідувачів сайтів, і хоча така реклама може приносити дохід для цифрових видавців у складних економічних умовах, вона також здатна підірвати зусилля по створенню лояльної аудиторії ресурсу, зазначив співзасновник Respond Гай Куксон.

Яскравий приклад відмови від таких оголошень − ситуація з Facebook та General Motors. General Motors перед самим виходом соціальної мережі на біржу згорнула свою рекламну компанію на платформі здебільшого через відмову FB розміщувати велику і надто помітну рекламу автовиробника.


Читати також:

  1. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  2. Традиційні методи просування відходять у минуле
  3. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  4. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Тема : industry News