Традиційні методи просування відходять у минуле

Краудсорсинг, вірусні кампанії, продакт плейсмент  та партизанський маркетинг відправляють традиційні журнальні оголошення та рекламні ролики в аннали історії, вважає Сізу Сізераман, професор маркетингу бізнес-школи Olin.

Майбутнє реклами – в низькій вартості та високій віддачі рекламних кампаній, а також збільшенні продакт плейсменту.

На думку професора, соціальні медіа є рекламним продуктом майбутнього.

Краудсорсинг дозволить клієнтам брати активну участь у розробці продукту, а не реагувати на вже готовий. “Ця модель застосовується на інформаційних ринках, наприклад у інтернет- виданні «Хаффінгтон Пост». А на черзі такі великі ринки, як меблевий та автомобільний” , – говорить Сізераман.

Популярність смартфонів та планшетів означає, що вірусні кампанії  за своєю ефективність швидко обженуть традиційну рекламу. “Ролики, розміщені на YouTube,  моментально стають популярними, знижуючи вартість рекламної кампанії і підвищуючи її ефективність. Партизанський маркетинг буде  достатньо популярним у 2012 році”, – стверджує професор Сізераман.


Читати також:

  1. Найбільші бізнес-помилки 2011 року
  2. Morgan Stanley погіршив прогноз зростання світової економіки
  3. На економіку ЄС дивляться з песимізмом
  4. На автосалоні в Детройті назвали автомобілі року
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Джерело : Management-issues   |   Тема : industry News