У 2013 році ринок реклами на радіо може зрости на 20%

Згідно з даними агенції «Медіаком Україна» 2012 рік став періодом стрімкого зростання для українського радіо. Так, об’єм ринку радіореклами за 9 місяців у грошовому еквіваленті зріс на 23% порівняно з аналогічним періодом 2011-го року. Таке зростання значно перевищило очікування Державного комітету телебачення і радіомовлення України.

Крім зростання фінансових показників, відбулися ще й якісні зміни: була вдосконалена система виміру радіослухання, завдяки чому вдалося оцінити охоплення аудиторії і вивчити найбільш динамічних слухачів – молодь, яку дуже складно застати вдома по домашньому телефону.

На думку експертів Державного комітету телебачення і радіомовлення України, основними тенденціями 2013 року стануть такі: зростання ринку радіореклами у діапазоні 15-20% та переосмислення ролі радіо як рекламного каналу. Розглядаючи такий позитивний сценарій, директор радіогрупи «Тавр Медіа» Ігор Чернишов зазначає, що на сьогодні в Україні багато чого змінюється, тому надати чіткі прогнози щодо рекламного ринку радіо неможливо. Але якщо динаміка 2012 року збережеться у наступному і не виникне жодних форс-мажорів, зростання ринку до +15-20% є реальним.

З Ігорем Чернишовим також згідний Ігор Романенко, спеціаліст РА «Медіаком» з розміщення реклами на радіо та у пресі. На думку експерта, зростанню сприятимуть такі фактори як вдосконалення досліджень радіослухання, а також ріст цін на телерекламу. Чим дорожчою буде реклама на телебаченні, тим більш цікавим для рекламодавців будуть інші медіа, в тому числі й радіо.

Та, за словами Валентина Резніченка, керівника напрямів радіо і телебачення холдингу УМХ, у 2013 році не слід очікувати збільшення об’єму рекламного ринку, що пов’язано з політичною нестабільністю у країні, невтішними макроекономічними прогнозами, зниженням споживчих настроїв тощо. «Якщо вдасться зберегти об’єм ринку радіореклами на рівні 2012 року, це можна буде розцінювати як індустріальну перемогу», − підсумовує він.

Нагадуємо, раніше повідомлялося, що український рекламний ринок закінчить цей рік на рівні 14,2 млрд грн, що перевищить результати минулого року на 9%.


Читати також:

  1. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  2. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  3. МВФ знизив прогноз зростання світової економіки в 2013 році до 3,9%
  4. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  5. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами

Тема : industry News