У понад 70% компаній у структурі є РR-cлужба

Українська асоціація зі зв’язків з громадськістю (UAPR) оприлюднила результати дослідження на тему: «Практика зв’язків з громадськістю в провідних компаніях України в 2011-2012 роках», проведеного у співпраці з українським офісом IFAK Institute.

За результатами дослідження, виділено три групи компаній залежно від ролі і місця PR в організаційній структурі. До першої групи віднесено компанії, де функцію зв’язків з громадськістю виконує окрема структурна одиниця, таких виявилося 71% опитаних. Друга група (16%) – компанії, у яких PR-обов’язки покладені на окрему людину, проте спеціального підрозділу не існує. До третьої групи (13%) входять компанії, де немає окремого підрозділу, а функції PR об’єднані з іншими (маркетинг і реклама).

Найбільш пріоритетними напрямами PR-діяльності протягом 2011 року були корпоративні комунікації (83%), внутрішні комунікації (80%), проекти корпоративної соціальної відповідальності (79%), PR продукту / бренду (79%) і кризові комунікації (61%). Цікаво, що з ТОП-5 напрямів у рамках PR-діяльності зникло розміщення матеріалів на платній основі.

Серед каналів комунікацій, які використовували PR-фахівці у своїй щоденній роботі, 91% опитаних відзначили друковані ЗМІ, 90% – on-line ресурси, 67% – телебачення і 61% – радіо. Більшість респондентів (61%) зізнаються, що тепер більше використовують соціальні медіа. За останній рік більше половини респондентів (51%) активно їх освоюють, а 70% постійно використовують їх у роботі.


Читати також:

  1. Українці нещасні на роботі
  2. Кожен п’ятий українець вважає наради марною тратою робочого часу
  3. У 2011 році в Україні видобули понад 80 млн тонн вугілля
  4. Українців мотивує почуття відповідальності за роботу, що виконується
  5. Кожен четвертий українець не задоволений своєю кар’єрою

Тема : industry News