У рейтингу найдорожчих брендів світу змінився лідер

За повідомленням видання The New York Times, нещодавно стало відомо, що цьогоріч бренд Apple виявився найдорожчим у світі. Він обігнав постійного лідера рейтингу − світового гіганта Coca-Cola. Хоча у 2011 році лідер цьогорічного рейтингу брендів посідав лише 11 місце.

У компанії Interbrand порахували, що колишній лідер рейтингу, Coca-Cola, у цьому році опинився тільки на третьому місці. Таким чином, вперше за тринадцять років він втратив звання лідера. На другому місці розташувався Google, хоча у минулорічному рейтингу бренд посідав четверте місце.

До першої п’ятірки цього рейтингу увійшли також корпорації IBM та Microsoft. Їхню вартість фахівці компанії-дослідника оцінили у $78 млрд 808 млн та $59 млрд 546 млн відповідно.

До десятки найдорожчих світових брендів також увійшло чимало брендів компаній, які пов’язані з hi-tech − Microsoft, Samsung, Intel.

Також аналітики Interbrand підрахували, що ціна бренда Apple становить майже $98,3 млрд, що краще аніж результат 2012 року на 28%.

Але, попри такий результат, Coca-Cola має значні переваги над брендами техногігантів, адже користується більшою “народною” підтримкою. Приміром, на сторінці  Facebook у виробника солодкого напою 73,2 фанів, у “яблучного” бренда − 9,8 млн, а у пошуковика − 15,1 млн.

Нагадаємо, що в Україні за останні п’ять років відбулося надзвичайно стрімке зростання відеоінвентарю – на 10 000%. У 2013 році перегляди відео в українському сегменті Інтернету досягнули позначки 510 млн. У 2008 році цей показник становив усього 5 млн.


Читати також:

  1. Forbes назвав найвпливовіші бренди світу 2012 року
  2. Названо найдорожчі бренди світу
  3. Рейтинг найбільш соціальних брендів світу
  4. На світовому ринку комп’ютерів змінився лідер
  5. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу

Тема : industry News