У рейтингу найдорожчих брендів світу змінився лідер
30.09.2013
За повідомленням видання The New York Times, нещодавно стало відомо, що цьогоріч бренд Apple виявився найдорожчим у світі. Він обігнав постійного лідера рейтингу − світового гіганта Coca-Cola. Хоча у 2011 році лідер цьогорічного рейтингу брендів посідав лише 11 місце.
У компанії Interbrand порахували, що колишній лідер рейтингу, Coca-Cola, у цьому році опинився тільки на третьому місці. Таким чином, вперше за тринадцять років він втратив звання лідера. На другому місці розташувався Google, хоча у минулорічному рейтингу бренд посідав четверте місце.
До першої п’ятірки цього рейтингу увійшли також корпорації IBM та Microsoft. Їхню вартість фахівці компанії-дослідника оцінили у $78 млрд 808 млн та $59 млрд 546 млн відповідно.
До десятки найдорожчих світових брендів також увійшло чимало брендів компаній, які пов’язані з hi-tech − Microsoft, Samsung, Intel.
Також аналітики Interbrand підрахували, що ціна бренда Apple становить майже $98,3 млрд, що краще аніж результат 2012 року на 28%.
Але, попри такий результат, Coca-Cola має значні переваги над брендами техногігантів, адже користується більшою “народною” підтримкою. Приміром, на сторінці Facebook у виробника солодкого напою 73,2 фанів, у “яблучного” бренда − 9,8 млн, а у пошуковика − 15,1 млн.
Нагадаємо, що в Україні за останні п’ять років відбулося надзвичайно стрімке зростання відеоінвентарю – на 10 000%. У 2013 році перегляди відео в українському сегменті Інтернету досягнули позначки 510 млн. У 2008 році цей показник становив усього 5 млн.
Читати також:
Тема : industry News