У травні зріс ринок праці

Порівняно з аналогічним періодом минулого року ринок праці зріс практично в два рази, повідомляє портал hh.ua.

У травні порівняно з попереднім місяцем на сайті компанії було розміщено на 30% більше вакансій і на 36% більше резюме. Інформаційні технології, продажі, маркетинг були найбільш активними сферами інтересу роботодавців.

Збільшилася популярність SMM-менеджмента. Реклама продуктів за допомогою соціальних мереж усе більше цікава українському бізнесу. У цій сфері з’являються вакансії всіх рівнів – від асистента SMM-менеджера до керівника відділу інтернет-реклами.

У травні також спостерігалося пожвавлення в юридичній сфері. Роботодавці частіше стали шукати юрисконсультів зі спеціалізацією в корпо-ративному та податковому праві. У зв’язку з новими правилами доступу до інформації актуальними стали вакансії для юристів зі знаннями в сфері інтелектуальної власності та захисту інформації.

Крім того, минулого місяця зросла кількість «сезонних» вакансій. Молоді фахівці можуть знайти тимчасові підробітки – кур’єрами, операторами call-центру, офіціантами, акторами, аніматорами.

Кінець весни – період пошуку інтернів та стажерів. Традиційно активні на цьому ринку фінансові установи та маркетингові компанії. Банки шукають персонал для роботи з клієнтами та продажу послуг, а маркетингові компанії – інтернів у відділи реклами та брендингу.

 


Читати також:

  1. У травні в Україні знизилися споживчі ціни
  2. Дослідження: вільний робочий графік підвищує продуктивність праці
  3. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  4. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  5. Цього року Київ заробив на рекламі більше 100 млн грн

Тема : industry News