Українці прагнуть ділитися знаннями через соціальні платформи

socplatformy

Агентство UM опублікувало щорічне дослідження соціальних медіа Wave. В ході роботи було проаналізовано цілі використання різних типів соціальних платформ – соцмереж, блогів, форумів, сервісів геолокації – різними віковими групами користувачів.

Згідно із результатами дослідження, типовий українській інтернет-користувач має профіль у декількох соціальних мережах та нерідко веде власний блог. Крім того, серед молоді все більшу популярність отримують геолокаційні сервіси.

Соціальні мережі

Український інтернет-користувач заходить в соціальні мережі з двох основних причин – спілкування та розваги. Найменше зацікавлені в розважальних функціях соцмереж користувачі старшої вікової групи (45-54 роки). Українська молодь (16-24 роки)  у соцмережах цікавиться свіжими новинами та прагне знайти щось нове, в той час як аудиторія старшого віку, передусім, бажає ділитися знаннями.

Блоги

Більшість українських юзерів сприймають блоги, перш за все, як джерело думок та поглядів інших людей. При цьому блогерам також важливо ділитися власними знаннями, найбільше це проявляється у спеціалістів, що тільки починають свою професійну діяльність (25-34 роки). Користувачі середнього віку (34-44 роки) частіше використовують блоги для самовиявлення, а жінки – для психологічної підтримки.

Форуми

Українські користувачі відвідують інтернет-форуми, щоб краще розуміти конкретне питання. Старша аудиторія (45-54 роки) використовує форуми для заповнення свого часу.

Геолокаційні сервіси

Сервіси геолокації (наприклад, Foursquare чи Facebookplaces) найчастіше використовуються для отримання нової інформації. Молода аудиторія ставиться до таких сервісів швидше як до джерел цікавої інформації, допомоги у працевлаштуванні та способу проявити власну креативність. Натомість старші користувачі частіше використовують Foursquare та йому подібних для підвищення власного статусу серед знайомих.


Читати також:

  1. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів
  2. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом
  3. ICQ втрачає користувачів
  4. Кожен третій українець проводить банківські операції он-лайн
  5. Українці не бажають відкривати власну справу

Тема : industry News