Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам

Цього року особливо популярними стали планшети, запчастини до автомобілів і спорттовари.

Аналітики аукційного порталу Aukro.ua досліджували динаміку покупок українців в Інтернеті в січні-квітні 2013 року.

Більш ніж у три рази, порівняно з тим же періодом минулого року, збільшився обсяг покупок товарів групи «Автозапчастини, Тюнінг, GPS», продажі в категорії «Спорт, Здоров’я» зросли в півтора рази, а в «Планшети, Ноутбуки, Комп’ютери» – на 95%.

У той же час традиційно популярні мобільні телефони та одяг зменшили свою частку в загальній структурі продажів. Однак спортивні товари стали купувати частіше, хоча донедавна вони були не настільки затребуваними онлайн-покупцями.

Торік список найпопулярніших товарів очолювали смартфони і мобільні телефони, а вже цього року вони поступилися лідерством планшетам і комп’ютерній техніці.

Цікаво, що збільшилися не тільки кількісні обсяги продажів планшетів, а й середній чек на них став помітно дорожчим. Так, за товари з категорії «Планшети, Ноутбуки, Комп’ютери» стали платити на 31% більше, ніж торік. Також зросли середні ціни на запчастини (+18%) і мобільні телефони (+13%).

Аналітик Aukro.ua Ганна Сиволоб зазначає, що при незмінній сумі щомісячних покупок на онлайн-майданчиках (більше 450 грн) українці почали купувати товари, які раніше не були характерними для інтернет-торгівлі. Це демонструє підвищену лояльність співвітчизників до онлайн-покупок – зараз окрім мобільних гаджетів люди почали купувати найрізноманітніші товари в мережі, говорить аналітик.

Українці не відстають від загальносвітового тренду, хоча згідно з новим дослідженням IBM, більше 80% покупців свою попередню покупку непродовольчих товарів зробили все ж у традиційному магазині, проте тільки половина з них повернеться туди ще раз.

Прочитати про п’ять найбільш ефективних й універсальних способів підвищення продажів в інтернет-магазинах можна на нашому сайті.


Читати також:

  1. Компанії стали більше вкладати у розвиток персоналу
  2. Українці витратили в інтернеті 2 млрд євро
  3. Українці стали частіше літати
  4. “Розумних пристроїв” почали поставляти ще більше
  5. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Тема : industry News