Український бізнес збільшить кількість робочих місць

Український бізнес планує посилити відділи маркетингу і продажів.

За даними міжнародної компанії Regus, у цьому році 84% українських компаній збережуть або навіть збільшать чисельність свого штату.

Згідно з індексом ділової впевненості вітчизняний бізнес, насамперед, планує наймати нових фахівців у відділи маркетингу і продажів. Такий тренд зберігається навіть на тлі зниження індексу ділової впевненості в країні порівняно з жовтнем минулого року.

Так, 51% організацій, що брали участь у дослідженні Regus, відзначили, що їхні компанії візьмуть на роботу більше менеджерів з продажу або маркетингу. Ще 38% заявили, що їм необхідний додатковий оперативний персонал. Крім того, 22% фірм планують збільшити чисельність штату на 5% або більше.

Аналітики Regus звертають увагу на бажання інвестувати у продаж і маркетинг. На їхню думку, це свідчить про прагнення бізнесу діяти на ринках активно й агресивно.
Разом з тим компанії змушені йти на поступки співробітникам для утримання їх. Наприклад, практика гнучкої організації праці поступово переходить з розряду «бонусних» в обов’язкові умови роботи.

А ось грошовими бонусами українські підприємства своїх співробітників не балують. Так, за даними кар’єрного порталу rabota.ua, для 46% українців преміальні − не дуже знайоме поняття, а 4% взагалі не знають про таку практику в себе в компаніях.

У 30% випадків розмір грошової премії складає десяту частку посадового окладу співробітника, в 27% бонусні виплати можуть досягати до чверті зарплати, ще в 25% премії становлять половину місячного доходу. Кожен десятий, хто отримував премію, зізнався, що її розмір був приблизно від 75% окладу.

В основному премії виплачуються за зразкову роботу (46% випадків), а також як бонус за принесений прибуток у компанію (42%).

Нагадаємо, недавнє опитування кадрового порталу hh.ua показало, що українські співробітники вважають оптимальною зміну роботи раз на 3-4 роки за умови кар’єрного і фінансового зростання.


Читати також:

  1. Український бізнес погано обізнаний про «хмару»
  2. Український бізнес налаштований скептично
  3. В Україні збільшилася кількість зовнішньої реклами
  4. Дослідження: вільний робочий графік підвищує продуктивність праці
  5. Компанії сумніваються у здатності своїх менеджерів ефективно розвивати бізнес

Тема : industry News