Український ринок інтернет-реклами відчутно зріс

В 2015 році ринок реклами в Інтернеті продемонстрував приріст на 11%, становивши 2,4 млрд грн. Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції прогнозують продовження росту і в 2016 році − на 17%, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.

Як відзначають аналітики ВРК, зростання ринку пов’язане не лише зі збільшенням інтересу рекламодавців до Інтернету як рекламного каналу, але й зі знеціненням гривні, адже практично в усіх інтернет-носіях присутня валютна складова.

У 2015-2016 рр. лідируючі позиції збереже цифрове відео, зокрема завдяки сервісу Youtube, а також очікуваному впровадженню аукціонів. Прогнозується, що в першій частині наступного року відбудеться адаптація до нових правил закупівель відео (аукціонів), а від другого півріччя очікують динамічного зростання.

Частка мобільної реклами становить майже 10% від загального обсягу банерної реклами і пошуку. Експерти передрікають стрімке зростання частки мобільної реклами наступного року.

Загалом в Україні за підсумком 2015 року ринок медіареклами впав на 1,4%, становивши 8,9 млрд грн. Як і раніше, першість посідає телевізійна реклама, обсяг якої зріс на 1,4% і дорівнює 3,98 млрд грн. У коаліції прогнозують, що в 2016 році цей сегмент медійної реклами зросте на 16% до 4,6 млрд грн.

Аналітики ВРК прогнозують, що наступний рік буде більш “врожайним” для українського ринку медіареклами. По сумарним бюджетам очікується зростання як мінімум на 12% і досягнення позначки в 10 млрд грн.


Читати також:

  1. Український ринок реклами: у тренді ТБ і Інтернет
  2. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину
  3. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20
  4. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  5. Ринок мобільної реклами зріс на 82%

Тема : industry News