Українці стали купувати більше техніки

Вітчизняний ринок побутової техніки і електроніки за період липень-вересень поточного року зріс на 12%, становивши 12,8 млрд грн. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на дані, отримані у ході у дослідженні GfK Ukraine.

Так, стало відомо, що темпи зростання фактично всіх секторів дещо вповільнилися із наближенням кінця року, втім, активність у секторі телекомунікаційного обладнання забезпечила зростання ринку в цілому. Окрім того, зростанням відзначилися сектори великої і малої побутової техніки, IT-обладнання, споживчої електроніки. Натомість сектор фототехніки продовжив скорочуватися.

У третьому кварталі поточного року загальний обсяг ринку телекомунікаційного обладнання зріс на 27% порівняно з аналогічним періодом за минулий рік і становив 2,8 млрд грн. Сегмент “розумних телефонів” продемонстрував зростання більш аніж на 60% і дорівнював 70% продажів на цьому ринку.

Також аналітики зазначають, що мобільні гаджети з двома сім-картками досі є популярними у населення. Підвищений попит стимулює зростання цін на них. Також українці активно купують смартфони із діагоналлю екрану більше 4 дюймів. Щодо інших категорій цього ринку − вони демонструють від’ємну динаміку:  продажі мобільних телефонів просіли на 23%, стаціонарних і факсів − на 5% і 30% відповідно.

У дослідженні зазначається, що вже третій квартал поспіль зростають продажі на ринку великої побутової техніки. За підсумками кварталу обсяг ринку такої техніки досягнув 3 млрд грн, що перевищило минулорічний результат на 12%. Найактивніше зростають продажі сушильних машин і морозильних камер. Також українці купують пральні машини (+8%), холодильники (+8%), кухонні плити і вбудовані духові шафи (+16%).

Щодо ринку побутової електроніки, він показав приріст у 11%, становивши 1,8 млрд грн. Продажі пласких телевізорів, ключової групи ринку, зросли на 14%. Також за рахунок високої популярності веб-планшетів і смартфонів на 44% піднялися продажі карт пам’яті. Натомість скоротилися продажі відеокамер, ігрових консолей і домашніх аудіосистем.

Український ринок IT-обладнання зріс у третьому кварталі на 9%, досягнувши 3,5 млрд грн. Тут найбільший приріст показали продажі планшетів. Також активно купувалися комп’ютерні клавіатури і мишки. Продажі ноутбуків, що займають половину ринку, скоротилися на 5%. Менш затребувані стали електронні книги (-5%), стаціонарні ПК (-24%) і монітори (-12%).

Продажі дрібної побутової техніки за аналізований період зросли на 7% – до 962 млн грн. Чималий приріст показали продажі еспресо-машин. Втім, «продуктова» група показала спад – впали продажі пароварок, соковитискачів, хлібопічок. Також українці менше цікавляться прасками.

Зріс на 4% обсяг ринку офісної техніки – до 240 млн грн. Продажі багатофункціональних пристроїв зросли на 10%, а принтерів – на 5%.


Читати також:

  1. Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам
  2. Українці стали частіше літати
  3. Українці витрачають більше грошей онлайн на планшети
  4. Компанії стали більше вкладати у розвиток персоналу
  5. Інтернет-торгівля серед лідерів вітчизняної економіки

Тема : industry News