Українці віддають перевагу “таблеткам”

На сьогодні ринок планшетів в Україні зростає надзвичайно швидко, залишаючи позаду інші гаджети. Як повідомляють аналітики «Ельдорадо», у третьому кварталі поточного року продажі планшетних комп’ютерів зросли на 170%. У той же час продажі смартфонів зросли усього наполовину, а ноутбуків і стаціонарних ПК − зменшилися на 6% та 28%.

Втім, падіння попиту на ПК не було неочікуваним явищем для гравців ринку. Спад інтересу до ноутбуків пояснюється, власне, популярністю планшетних комп’ютерів, серед яких зменшилася частка недорогих (до 2 тисяч гривень) і дорогих (від 3 тисяч гривень). Наразі найактивніше зростає середній ціновий сегмент.

За даними Comfy, як передає видання «КоммерсантЪ-Украина», за підсумками 2013 року в Україні очікується реалізація 1,3 млн одиниць планшетів. Нагадаємо, що роком раніше продажі цих пристроїв становили лише 300 тисяч. Цьогоріч за так званий період “back to school” (серпень-вересень) продажі “таблеток” підскочили на 150% порівняно з аналогічним періодом за минулий рік. А продажі ноутбуків просіли на 8%.

Основною тенденцією на ринку планшетних комп’ютерів у цьому році стала поява так званих b-брендів, які пропонують бюджетні варіанти з оптимальним співвідношенням “ціна-якість”. Вже за підсумками наступного року, як прогнозують експерти мережі «Цитрус», 4-5 брендів, які раніше в аудиторії покупців не асоціювалися із виробниками планшетів, здобудуть майже 60% ринку.

Також стало відомо, що у січні-березні цього року обсяги світових продажів настільних ПК і ноутбуків знизилися на 14%. У Західній Європі продажі ПК падають особливо швидко: у III кварталі нинышнього року сюди було імпортовано 11,9 млн персональних комп’ютерів, що на 12,8% менше, аніж минулоріч.


Читати також:

  1. Покупці віддають перевагу перевіреним брендам
  2. Українці віддають перевагу дизельним авто та “автоматам”
  3. Українці відмовляються від ноутбуків
  4. Українці витрачають більше грошей онлайн на планшети
  5. Інвестори віддають перевагу “хмарі”

Тема : industry News