Українці віддають перевагу “таблеткам”
13.11.2013
На сьогодні ринок планшетів в Україні зростає надзвичайно швидко, залишаючи позаду інші гаджети. Як повідомляють аналітики «Ельдорадо», у третьому кварталі поточного року продажі планшетних комп’ютерів зросли на 170%. У той же час продажі смартфонів зросли усього наполовину, а ноутбуків і стаціонарних ПК − зменшилися на 6% та 28%.
Втім, падіння попиту на ПК не було неочікуваним явищем для гравців ринку. Спад інтересу до ноутбуків пояснюється, власне, популярністю планшетних комп’ютерів, серед яких зменшилася частка недорогих (до 2 тисяч гривень) і дорогих (від 3 тисяч гривень). Наразі найактивніше зростає середній ціновий сегмент.
За даними Comfy, як передає видання «КоммерсантЪ-Украина», за підсумками 2013 року в Україні очікується реалізація 1,3 млн одиниць планшетів. Нагадаємо, що роком раніше продажі цих пристроїв становили лише 300 тисяч. Цьогоріч за так званий період “back to school” (серпень-вересень) продажі “таблеток” підскочили на 150% порівняно з аналогічним періодом за минулий рік. А продажі ноутбуків просіли на 8%.
Основною тенденцією на ринку планшетних комп’ютерів у цьому році стала поява так званих b-брендів, які пропонують бюджетні варіанти з оптимальним співвідношенням “ціна-якість”. Вже за підсумками наступного року, як прогнозують експерти мережі «Цитрус», 4-5 брендів, які раніше в аудиторії покупців не асоціювалися із виробниками планшетів, здобудуть майже 60% ринку.
Також стало відомо, що у січні-березні цього року обсяги світових продажів настільних ПК і ноутбуків знизилися на 14%. У Західній Європі продажі ПК падають особливо швидко: у III кварталі нинышнього року сюди було імпортовано 11,9 млн персональних комп’ютерів, що на 12,8% менше, аніж минулоріч.
Читати також:
Тема : industry News