Український ринок реклами: у тренді ТБ і Інтернет

Як стало відомо з даних компанії StarLight Sales, у поточному році на вітчизняному ринку реклами високі позиції займає телебачення, а такі канали, як Інтернет і радіо змогли наростити частку. Натомість зовнішня реклама і друкована преса отримали мінусові показники. Про це повідомляє mmr.ua.

Так, у 2014 році ТБ-реклама у гривні зросла на 3% порівняно з минулим роком, становивши 4,5 млрд грн. У загальному обсязі медіа-реклами реклама на ТБ зайняла 49% ринку і залишається лідером. Зі слів Андрія Партики, генерального директора StarLight Sales, позитивні результати ТБ-реклама здобула в основному за рахунок рекламодавців, що представляють ринки з високим показником конкуренції: мобільний зв’язок і фармацевтика.

Втім, зі слів Валерія Варениці, комерційного директора “1+1″, у 2014 році ринок ТБ реклами, все ж, просів: “Publicis Groupe у своєму звіті зазначає про 35% падіння ринку у доларовому еквіваленті, а гривневий еквівалент − на 5-10% нижчий, аніж минулорічний, але це без урахування політичної реклами”. До речі, StarLight Sales у своєму дослідженні також не враховував політичну рекламу.

За підсумками поточного року зовнішня реклама скоротилася на 6% порівняно з минулорічним результатом, становивши 1,17 млрд грн. А прибутки від реклами у друкованій пресі скоротилися на рекордні 33%, або ж на 528 млн грн. Така ситуація склалася тому, що чимало рекламодавців перейшли в Інтернет, кілька видань закрилися. Також опісля окупації Криму ринок зовнішньої реклами втратив чимало площ.

Що стосується інтернет-реклами, то у поточному році цьому сегменту вдалося заробити 781 млн грн, а ріст сегменту становив 42%. Також в Україні з’являються легальні відеосистеми, що заробляють на відеорекламі. Великі медіагрупи мають свої сайти і канали на YouTube, де розміщують відео опісля його появи в телеефірі, таким чином заробляючи на відеорекламі в Інтернеті.

На позитивні показники по продажам реклами також вийшло радіо. Так, у поточному році прибутки зросли на 24%, становивши 421 млн грн.


Читати також:

  1. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20
  2. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину
  3. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  4. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  5. Світова інтернет-реклама зросла на третину

Тема : industry News,News