Український бізнес погано обізнаний про «хмару»
18.04.2013
Компанія GfK Ukraine спільно з українським оператором хмарних сервісів De Novo провела дослідження вітчизняного ринку хмарних обчислень і проаналізувала його потенціал.
Результати показали, що на сьогодні ринок хмарних технологій країни знаходиться на початковому етапі, щойно почав збирати первинний досвід від використання таких рішень. Проте вже до 2015-2016 років слід очікувати експоненціального зростання цього ринку.
Також вдалося виявити вкрай низьку обізнаність цільових споживачів про хмарні технології. Так, 47% опитаних співробітників IT-служб назвали свої знання про подібні сервіси поверхневими. А переважна більшість керівників (88%) зовсім не знайомі з хмарними рішеннями.
Втім, українські компанії стали активно цікавитися новими технологіями. Планують працювати на ринку хмарних технологій майже всі керівники IT-компаній (94%), при цьому близько половини вже вивчають їх, у ще 15% проводили експертизу цієї сфери.
Крім того, більше третини респондентів збираються використовувати «хмару» у своїй роботі, а 75% з них мають намір освоювати існуючі рішення вже наступного року.
Зростанню ринку також посприяє позитивному фідбеку від підприємств, які уже впровадили хмарні технології у свою роботу.
84% випробували технології і вважають рішення на основі віддаленого обчислення такими, що майже або повністю виправдали очікування. Як і в усьому світі, економічний ефект від використання «хмари» стане головним драйвером розвитку ринку – основну вигоду технології керівники вбачають в зниженні витрат на IT.
Дослідження De Novo і GfK Ukraine було сфокусоване на основних споживачах ІТ-послуг в Україні – середніх і великих підприємствах телекомунікаційної, фінансової, логістичної, роздрібної та виробничої галузей.
Докладніше про хмарні технології, а також сферу їх застосування можна дізнатися на сторінках інтернет-журналу «Консалтинг в Україні».
Читати також:
Тема : industry News