Усе більше російських топ-менеджерів переїжджають до України

top-manager

Останнім часом на українському ринку праці побільшало російських топ-менеджерів. Російські спеціалісти потрібні як місцевим представництвам міжнародних компаній, так і вітчизняному бізнесу. Завдяки швидкому ритму роботи, до якого звикли росіяни, їх ефективність є кращою, пояснюють у рекрутинговій компанії New Goal Internetional.

Російських управлінців частіше запрошують на посади генеральних менеджерів, маркетологів та HR-директорів, оскільки ці сфери не пов’язані з українським законодавством. Російським юристам та фінансовим директорам важко адаптуватися на українському ринку через  правові відмінності.

Топ-менеджери з Росії позитивно ставляться до переїзду на роботу до Києва.  Також вони не проти переїхати працювати у східну частину країни –  Донецьк, Харків та Дніпропетровськ, насамперед у великі індустріальні компанії.  У західну частину України росіяни бояться їхати, а у південні регіони їх практично не запрошують.

Найчастіше управлінці укладають трудові договори на період від трьох до п’яти років. Оплата праці залежить від професійного рівня фахівця. Вони погоджуються працювати в Україні на умовах, які їм пропонують й на батьківщині. Окрім заробітної плати на українському ринку, російським керівникам також пропонують пакет соціальних компенсацій, що включає оплату оренди житла, навчання дитини у школі, надання автотранспорту та медичну страховку.

Варто відзначити, що в Україну приїжджають працювати сімейні люди, оскільки вважають Україну спокійнішою та комфортнішою для життя. Фахівці, які не мають сім’ї, обирають роботу на Далекому Сході чи в Сибіру.

Близькість менталітетів, а також можливість подвійного громадянства є додатковими бонусами для переїзду.

За власним бажанням російські топ-менеджери повертатися додому з України не поспішають. Зворотний відтік російських спеціалістів із України в Росію пов’язаний з особистими причинами або  переманюванням фахівця на кращі умови праці.


Читати також:

  1. Цього року Київ заробив на рекламі більше 100 млн грн
  2. Ровесники України не бажають працювати на державній службі
  3. В Україні все більше поширюється практика віддаленої роботи
  4. Компанії сумніваються у здатності своїх менеджерів ефективно розвивати бізнес
  5. Міжнародні готельні мережі переорієнтовуються з Києва на регіони України

Тема : industry News