В Україні збільшилася кількість зовнішньої реклами

В Україні продовжує зростати кількість майданчиків для зовнішньої реклами. Свій парк білбордів і сітілайтів насамперед розширили найбільші оператори ринку, що може призвести до підвищення цін на таку рекламу, пише kommersant.ua.

Торік кількість рекламних площ в Україні збільшилася до 83,9 тисяч конструкцій, повідомили в дослідницькій компанії Doors Consulting. При чому стало більше як малих конструкцій (сітілайтів), так і великих (білбордів).

Зростання кількості площ малого формату пояснюється рішеннями деяких органів регіональної влади заборонити розміщення в центрах міст рекламних щитів-білбордів, говорить керуючий директор компанії Gallery Костянтин Рубан.

Так, у центральних районах Києва, Дніпропетровська й Одеси заборонили найпопулярніший формат щитів − 3×6 м, додає директор компанії «Європлакат» Олександр Метлушко. Після заборони багато операторів замінили ці щити компактними сітілайтами, резюмує експерт.

Збільшення кількості білбордів пояснюють зрослою конкуренцією в спальних районах, де, як і раніше, можна встановлювати конструкції будь-яких розмірів. Крім того, восени минулого року закінчилася дія мораторію на встановлення нових площ у Києві, нагадує директор КП «Київреклама» Олег Титаренко.

Крім цього, торік продовжилася консолідація ринку. Так, частка десяти найбільших операторів за рік виросла як у сегменті малих форматів (з 9% до 54%), так і великих (від 6% до 43%).

Збільшення частки головними гравцями ринку не вигідно рекламодавцям, адже при збільшенні своєї ринкової частки вони мають можливість підвищувати ціни. Оператори вже встигли заявити про підйом цін цього року до 20%, однак не всі рекламодавці готові до такого підвищення.

Найбільші рекламодавці торік були змушені скоротити свої бюджети, і ринок показав гарний ріст виключно за рахунок передвиборних бюджетів політиків, − відзначає Олександр Метлушко. А в нинішньому році слід очікувати лише 10% зростання ринку замість 16,7%, які на початку року прогнозувала Всеукраїнська рекламна коаліція, резюмує директор агентства Masterad Андрій Нікітич.


Читати також:

  1. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  2. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  3. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  4. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Тема : industry News