Власні сайти має третина компаній в Україні

Лише в третини компаній є свій сайт в Інтернеті, причому в торгових підприємств цей показник ще нижчий.

Згідно з останніми дослідженнями, лише 36% українських підприємств мають корпоративні сайти. Для торгових компаній цей відсоток ще нижчий, тут ринок не наповнений навіть на 10%. Про це повідомив Дмитро Суслов, директор українського офісу «1С-Бітрікс» під час консультацій на порталі ЛІГА.net.

Пан Суслов також розповів про способи розробки інтернет-магазинів.

За словами експерта, для створення онлайн-магазину можна піти двома шляхами. Перший – це замовити його у веб-студії, яка має досвід роботи над такими проектами і спеціалізується на рішеннях «під ключ», інший – придбати готове рішення, якщо його функціональні можливості влаштовують замовника.

Безсумнівним плюсом першого варіанта є відповідність всім вимогам, що висуваються сучасними інтернет-магазинами. Серед мінусів такого вибору – висока ціна розробки, особливо для тих підприємців, які тільки-но стартували.

У разі коли бізнесмен хоче почати продажі з мінімальними витратами, у нього є можливість вибрати одне з готових типових рішень для інтернет-магазинів. Так, з витратами в декілька сотень доларів можна швидко запустити онлайн-бізнес, говорить Дмитро Суслов.

Раніше сайт Bay.ru повідомив, що до 2018 року більше третини світових онлайн-продажів буде припадати на азіатський ринок. Зайняти лідируючу позицію регіону допоможе швидко зростаючий рівень проникнення Інтернету.

Нагадаємо, GfK Ukraine провела дослідження поточного стану та проаналізувала потенціал українського ринку хмарних технологій. У ході нього виявилася вкрай низька поінформованість цільової аудиторії про хмарні технології – переважна більшість керівників зовсім не знайомі з «хмарою».


Читати також:

  1. Більшість компаній планують підвищити витрати на віртуальне навчання у 2013 році
  2. Третина співробітників вважають свого боса некомпетентним
  3. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом
  4. Українці витратили в інтернеті 2 млрд євро
  5. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Тема : industry News