Як українці використовують електронну пошту

З дослідження, проведеного аналітиками агентства iVOX Ukraine, стало відомо, як українці використовують електронну пошту. Так, виявилося, що розсилки електронною поштою все ще є ефективним каналом для розповсюдження реклами. Таку інформацію повідомляє AIN.ua.

Відповідаючи на питання, з яких джерел респонденти хотіли б отримувати комерційні новини, майже 80% опитаних відзначили  саме електронну пошту. У той же час охочих отримувати рекламні повідомлення у соцмережах виявилося лише 7%. Отже, компаніям, які роблять акцент на маркетинг у соцмережах, варто задуматися про ефективність такого каналу. Все ще достатньо користувачів не мають нічого проти рекламної розсилки у формі SMS − 12%. Прихильниками телефонних  рекламних розмов виявилися лише 2% респондентів.

Також дослідження продемонструвало, що середньостатистичний  український інтернет-користувач має 2-3 електронні скриньки і регулярно використовує їх не на одному пристрої, а, як мінімум, на двох. Так, 18% опитаних використовують електронну пошту лише на одному пристрої, а 43% − на двох, а 29% − на трьох. На чотирьох гаджетах користуються електронною поштою 7% респондентів, при цьому на кожному пристрої вони перевіряють особисту переписку.

У ході даного дослідження було опитано 1072 українців з усіх регіонів віком від 16 до 60 років. 74% респондентів більше чи менше забезпечені, але не завжди можуть дозволити собі купівлю великої побутової техніки чи автівки. Аналітики визначили рівень доходів учасників опитування як середній. Опитування проводилося протягом осені поточного року.


Читати також:

  1. Усього 8% компаній використовують хмарні технології
  2. 2/3 смартфонів використовують для виходу в Мережу
  3. Електронну торгівлю в Україні узаконять
  4. Українці не дораховуються обіцяної зарплати
  5. Як українські компанії використовують Інтернет

Тема : industry News